Antrekk – 060614

For en effektiv morgen! Jeg føler bare jeg har flydd rundt fra et sted til et annet i hele dag. Jeg har trent, fått unnagjort en hel del ærend, og jeg har til og med tatt igjen alt av kjedelig papirarbeid! Hektiske dager som denne går ut over de hyppige bloggoppdateringene, men jeg må ha noen av dem likevel. Dere får bare være litt tålmodige. <3 Nå drar jeg videre på Vero Moda om ikke så alt for lenge til, men jeg vil nødig glemme å ønske dere en riktig GOD HELG først! Håper dere liker antrekket forresten..

Våknet forresten til tidenes edderkopp på dyna mi i dag! Litt av en start på fredagsmorgenen.. Jeg elsker omtrent alt ved sommeren, men er det èn ting jeg virkelig kunne klart meg uten så er det disse gigantiske husedderkoppene som på mystisk vis klarer å klatre gjennom nettingen på vinduet. (Ja vi har faktisk insektsnetting over soveromsvinduene). I fjor sommer våknet jeg til en monsteredderkopp under(!) dyna, rett ved siden av låret mitt og nå mister jeg nærmest pusten bare av tanken på et slikt vesen.

Marthe: Jonas Norheim!! Kan du vennligst fjerne monsteredderkoppen fra dyna mi NÅ?
Jonas: Men vet du ikke at edderkopper er kjempenyttige å ha? De dreper alle andre insekter!
Marthe: Takk for info.. Jeg vil heller ha huset fult av alle andre kryp. Fjern.Den.Nå.


Sko fra Gina Tricot, Topp fra www.madlady.se, Skjørt fra Vero Moda, Jakke fra Bikbok, Belte fra Nevernaked

Usj!! De er bare så forbanna ekle med de tynne, pilende bena..
Nei, nok om det. Dere må ha en FIN fredag så lenge <3

24 kommentarer

Siste innlegg