Vinn Dorco Shai Goodiebag!

God morgen kjære lesere! Hadde dere en fin kveld i går? Herlighet som jeg koste meg med jentene mine. -Som alltid ble det både dansing og hoiing til langt på natt og nå sitter jeg her en smule uggen i kroppen. Jaja, det var verdt det denne gangen også. Jeg får få med meg bestis, komme meg på trening og svette det ut. Krysser fingre, tær, og mine nybarberte legger for at solen bestemmer seg for å titte frem litt senere. Vil jo så gjerne nyte søndagen på stranden! Snike til meg litt brunfarge, spise jordbær og lese bok. <3

Husker dere da jeg ukentlig holdt søndagskonkurranser for dere her på bloggen? Det var tider det! Det begynner å bli noen år siden denne faste spalten forsvant, men nå kommer jeg i det minste med noen spennende konkurranser inni mellom! Som i dag for eksempel. Hihi. <3 Jeg har i samarbeid med Dorco Shai fått æren av å dele ut en goodiebag til en av dere!

Den heldige stikker faktisk av med flere verdifulle premier. Goodiebagen inneholder nemlig ikke bare et pent tubeskjørt, men også en GHD rettetang med børste til en verdi av hele 1700 kroner! -OG et helt års gratis forbruk av mitt favorittmerke innen barbering! Klarer dere å gjette hvilken høvel det er snakk om? Hehe, det kan da umulig være noen som er i tvil. Dorco er og forblir en favoritt. <3

Slik deltar du:
1.
Klikk hjem en gratis prøvepakke med Dorco Shai sin barberhøvel HER
2. Legg igjen en kommentar under her hvor du informerer om at du er med i trekningen!

Har du allerede klikket hjem en gratis pakke Dorco Shai? Da holder det å bare legge igjen en kommentar!
Masse lykke til alle sammen. <3 Slapp av og nyt søndagen på stranden dere som har fått vær til det.

        Annonse

315 kommentarer

Siste innlegg