Besøk av en ungkar!

Se hvem jeg har fått på besøk denne torsdagen! I dag har jeg faktisk vært hundepasser for to! Den ene bestevenninnen studerer i Danmark og den andre har dratt på ferie, så da er jeg den heldige som får ta vare på dyrene. <3 Jeg tror ikke jeg blir lykkeligere enn når jeg tilbringer tid med disse hundene. Jeg tror jeg kunne kost dem ihjel. Finnes det noe bedre enn å se hundene løpe fritt i hagen, leke og bare kose seg til de nærmest faller om av tretthet? Jeg tror ikke det. Blir jeg en like god mor som jeg er hundepasser, så tror jeg virkelig jeg blir flink! Hehe. -Og nei, jeg er ikke gravid. Ta det helt med ro dere. Det blir mange år til enda.

 

Jeg skal straks av gårde på jobb, og dermed rekker jeg ikke så mye mer i dag, men dere får kose dere med et hyggelig bildedryss fra formiddagen min, så lover jeg å ta igjen alt av kommentarsvaring så fort jeg er hjemme igjen i kveld. Ville bare ønske dere en fin dag!

Hihi.. Rene hundekennelen her nå!
Ha en fin torsdag videre alle sammen <3

27 kommentarer

Siste innlegg