It’s gonna be a good day!

Morn, morn! Da var hjemreisedagen kommet. *Sukk*. Heldigvis har jeg syv timer igjen i favorittbyen! De skal nytes foråsidetsånn. Alarmen sto på klokken 08.00 i dag tidlig og da var det bare å hoppe rett i joggedressen. Etter enda en runde rundt Stokkavannet ble det både styrke og solarium på meg før bestemors frokost var servert. Synes det er så herlig å få så mye ut av morgentimene!

Nå er joggedressen byttet ut med noe enda lettere, for så fort dere er oppdatert skal jeg hive meg på verandaen og nyte tidenes frukt-tallerken med bladet “Det Nye – Shape Up”. Som de fleste allerede har fått med seg så er det min fine venninne som pryder forsiden denne måneden! Flinke, nydelige Kristina <3 Dere får ha en sprek onsdag selv så lenge! Vi skives mer senere vet dere.

 

Jordbærene er forresten norske! Jeg har smakt norske jordbær for første gang i år. NAM <3

13 kommentarer

Siste innlegg