Tilbakeblikk: Juni 2013

Å, jeg blir så glad! Kjempehyggelig å høre at dere satte så stor pris på mitt forrige blogginnlegg. <3 Det virket som det falt veldig godt i smak hos flere! Hihi, håper bare ikke dere er blitt helt vettskremte.. Jeg har nå flyttet rumpen min til farmor og farfar’s place. Jeg skulle vel egentlig ha ligget på plenen, lest bok og nytt utsikten, men solen bestemte seg for å forsvinne for flere timer siden. Heldigvis har farmor og farfar tidenes lune og fine steinhage som det likevel skal grilles i hvert øyeblikk. -Men først et lite tilbakeblikk!

 
 

Noen av antrekkene fra juni 2013 var så harry at jeg faktisk ikke orket å dele dem med dere atter en gang. Hehe! Det er jo litt morsomt å se hvor mye man forandrer seg med årene, men det får være grenser. Jeg har allerede delt noen gamle bilder av meg i dag. Lurer meg på om jeg kommer til å se tilbake på dagens antrekk og være like flau om nøyaktig et år til? Jeg kan liksom ikke helt se det for meg, men man forandrer seg jo hele tiden.. Herlighet for en forskjell det er på kvaliteten ved antrekksbildene vi knipset for et år siden. Jeg legger nok litt mer i planlegging, fotografering, og posering i dag. Synes det er så fint at forbedringen aldri tar slutt!

 
 
 
 
 
 

Nå får kamera bli med ut på grillings! <3
Håper dere liker “draktbildene” som papsen kaller dem.

26 kommentarer
    1. Hei! Bare et lite forslag til et innlegg. Jeg husker at du i forgje uke skrev om den ene PT timen din der du gjorde noe som het AMRAP, og spurte folk om de kunne slå din rekord. Jeg hadde ikke trent på nesten to måneder, og bestemte meg for at jeg nesten måtte få ræva i gir og få gjort noe. Så igår så tenkte jeg at jeg skulle prøve AMRAP og se om det var noe for meg. Og det var virkelig en utrolig god motivasjon å ha din rekord i bakhodet. For det fikk meg virkelig til å ville gjøre det bedre og slå deg 😛 Jeg klarte det nesten med tre runder og 9 burpees.
      SÅ kom jeg til å tenke på om du kanskje kunne ha hatt en ukentlig trenings utfordring? At du f.eks. utfordrer oss til å slå din joggerunde på 30 min eller hvor mange armhevinger du tok osv. For jeg fant det utrolig inspirerende å ha et slags mål for treningen. Å få bedre helse, økt muskelmasse og gå ned i vekt er jo alltid en motivasjon, men det tar jo ganske lang tid. Men å ha et så spesifikt mål for akkurat den treningsøkten, som å slå Marthe Borge er jo nesten enda bedre! Det gjorde vertfall virkelig det for meg, og neste gang jeg kjører AMRAP skal jeg slå rekorden din!

    2. Hei!
      Bloggen din er utrolig fin og inspirerende! Du tar fine bilder, skriver bra innlegg og er kreativ. I tillegg synes jeg det er utrolig koslig at du tar deg tid til å svare på kommentarer (spesielt når blogglesere lurer på ting og har spørsmål)! Jeg har ikke lest bloggen din så lenge, men vet at dette er en blogg jeg kommer til å følge med på 🙂 Stå på videre!!

    3. Stilen din er bare helt nydelig og perfekt!
      Jeg ser deg ofte på Vero Moda og jeg blir sååå glad når du sier “Hei” og smiler!
      Du inspirerer meg mye og jeg elsker bloggen din så utrolig mye <3

    4. MARTHE! Jeg får det ikke nok, du er så inspirerende <3 F O R B I L DE <3 Jeg digger hele deg, en dag må jeg bare få sett deg 🙂 ELSKER VIRKELIG BLOGGINGEN DIN, dagens høydepunkt! Ble tipset om bloggen din av noen venner, og siden har jeg vært fast leser - jeg får ikke sagt hvor mye jeg digger deg mrs. Borge <3

    5. veldig spennende det forrige innlegget, likte det godt 🙂 skulle ønske jeg kunne se en av bloggerne lage et innlegg hvor de har ” what i really look like..” Hvor de feks. tar et antrekksbildet og ved siden av legger de ved at litt mer uheldig bildet eller hvordan de egentlig ser ut rett før de poserer . Kommer ofte mange morsomme bilder ut av antrekkene som blir knipset! Men tror ingen virkelig tørr å dele de 🙂
      Stå på Marthe! Du er flink du:)

    6. Jeg lurer på en ting: noen klær bruker du litt om igjen i forskjellige antrekk ogsånt, men man ser liksom aldri det du brukte for 6 mnd – 1 år siden, hva gjør du med det?:)

    7. Hei Marthe! Hehehe, harry du – nei nei 🙂 Er jo kjempe lekre! Det er nettopp det som er så bra med deg, du er såååå VARIERENDE i klesstilen. Du kler også alt 😀
      Kos deg masse videre i Stavanger. Er forresten Bella med deg (hva med Jonas?). Nå er det natta her, klem <3

    8. Tale: Heisann! Åjo, jeg har en rekke klær som er både 2 og 3 år gammelt. Alle maxiskjørtene jeg har brukt her for eksempel har jeg tatt i bruk i sikkert 15 ulike antrekk, senest for bare noen uker siden. 🙂 Men at du ikke legger merke til det er jo et godt tegn. Da gjør jeg noe riktig med kombineringen så antrekkene virker nye 😀

    9. marte: Heisann Marte! Klart jeg svarer på kommentarene mine 🙂 Det skulle bare mangle. <3 Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding Marte. For en herlig, liten oppmuntring. Håper du følger meg i lange tider fremover 😀

    10. Love: Hei hei! Nei så moro å høre at du fikk lyst til å prøve deg på en AMRAP selv. Så flink du er! 😀 Blir så glad for å høre at jeg kan motivere og inspirere noen på treningsfronten også. 😀 Det er klart jeg kan bli flinkere til å ha litt slike trenings-utfordringer hvor jeg beskriver hva jeg har gjort og utfordrer dere til å ta enda flere repetisjoner eller utføre det samme programmet enda litt raskere 😀 Kjempegøy! I’m on it 🙂

    11. Hei! Liker så godt utrolig godt klesstilen din! Hvor har du kjøpt de to skjørtene som er på bildene ovenfor? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg