Follow me: Marthekborge

Hei og hopp! Nå blogger jeg fra Stavanger! Mihi <3 Jeg tok en spontan beslutning og bestilte turen sent i går kveld. Pappa har kommet hjem fra Thailand og reiser faktisk snart tilbake igjen, så nå måtte jeg bare se og komme meg til Stavanger i en farlig fart. Det føles som hundre år siden forrige familiebesøk og pappa er det jo et år siden jeg traff! Ah, har savnet familien en HAU de siste ukene <3 Kunne vi ikke alle bare bodd på samme sted? Vært naboer, slik som vi var da jeg var liten. Bestemor og bestefar bodde i gaten ovenfor, pappa i blokka ved siden av og farmor og farfar 10 minutt unna der igjen. Jeg kunne bare spasere fra hus til hus! Det var tider det.

Jeg har spist frokost, skavlet med familien og nytt meg i solen helt siden jeg kom frem for tre timer siden. Jeg har ikke knipset et eneste bilde, så nå får dere mine siste instagram-oppdateringer i første omgang. Det er en halv evighet siden forrige gang jeg hadde en slik oppsummering så nå ble det litt bilder på dere! Dere var så flinke til å tipse meg om gode inspirasjonskontoer sist. Har dere noen tips til fine instaprofiler som legger ut inspirasjonsbilder av mat, trening, mote osv.. Sleng gjerne igjen navnet på dem i kommentarfeltet her!


Da blir jeg glad vet dere! <3 Nå vil jeg ut og nyte solstrålene igjen!
Følg meg gjerne på instagram om dere ikke gjør det alt! @marthekborge 

37 kommentarer

Siste innlegg