En liten oppfriskning!

 
 

Wææ! Blir så sykt motivert av å kjøpe nytt treningstøy. Hoho! Det var overhode ikke det som sto på handlelisten da jeg trasket rundt på sørlandssenteret etter jobb i går, men når XXL sitt inngangsparti bare sto der og ropte på meg, kunne jeg ikke annet enn å gi etter. Dere skjønner hvordan det er? Jeg skulle bare ha en liten, søt treningsshorts, men gikk ut med både det, en Helly Hansen treningstight og et par nye Nike topper. Sånn går det når man ikke eier selvbeherskelse. Det overrasker meg at jeg ikke tok med et par sko også..

Var det ikke pent? Åh, forelsket meg helt i disse fargene. Lilla og knalloransje. <3 Tror ikke det blir stort friskere enn det!

Nå skal jeg hoppe avgårde til skjønne Tina for planlegging av kveldens festligheter! Det skal handles, bakes og stelles i stand til resten av jentene kommer klokken 19.00! Gud som jeg gleder meg. Solen skinner og alt ligger tilrette for at denne lørdagskvelden skal bli magisk.

 

Mer rekker jeg ikke nå, men jeg håper å få oppdatert bloggen igjen litt senere!
Ønsker dere ihvertfall en alle tiders lørdag. Nyt finværet så lenge  <3

8 kommentarer

Siste innlegg