En søndag av idyll

What a day! Det er så fint hos svigermor og svigerfar. Jeg lurer faktisk på om jeg skal flytte inn for sommeren. De har den største verandaen med jacuzzi, ute-kjøkken, spisestue og en rekke deilige hagestoler som bare skriker “kom og sol deg i meg”. -Og i hagen er det bare store og fargerike blomster over alt. Hallo! Se så idyllisk da! Ah, håper jeg også får bygget meg et slikt hus en vakker dag. <3

Jonas: Du legger IKKE ut disse bildene!!
Marthe: Nei, nei. De er bare til meg <3

Hvordan kan jeg la være? Han er jo så fin!

Som dere kanskje har forstått så har Jonas og jeg tilbrakt ettermiddagen i hagen til svigers. Vi har spist svigermors hjemmelagde hamburger og vi har fått jordbær med brownies til dessert. GUD sier jeg bare.. Jeg har kost meg glugg ihjel og det tror jeg Bella også har.

Håper dere har hatt det minst like bra! Jeg er bare innom for å dele et hyggelig lite bildedryss med dere. <3

Vi skrives igjen om litt!

28 kommentarer

Siste innlegg