Antrekk – 250514

Wææ! Denne søndagen har så langt nesten vært for bra. Dagens fellestrening er gjennomført og nå sitter Jonas og jeg hos svigers klare for tidenes grillmåltid. Kjenner jeg ikke kan få kommet meg raskt nok ut. Jeg skal legge meg i solen igjen så fort dere er oppdatert. Hihi!

Jeg tenkte egentlig å komme med et lite “time for time” innlegg av søndagen min, slik Lene Orvik hadde en gang tidligere denne uken. -Men jeg har selvfølgelig glemt det helt bort så jeg får prøve igjen i morgen! Fotografen og jeg har begge fri så da kan vi helt sikkert få det til. Jeg vet at det er flere som ønsker seg et slik innlegg. <3 Nå får dere nøye dere med dagens antrekk i første omgang, så skrives vi igjen litt senere. Kamera ble med på trening tidligere i dag, og nå skal det få være med ut i solen! <3 Nyt finværet dere som har fått det!


Sko fra Nelly, Belte fra Gina Tricot, Topp fra Vero Moda, Skjørt fra H&M

Nå roper solen på meg! Ha en fin søndag alle sammen <3

16 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Er det UiA du skal studere på etter sommeren? Hvor ligger univeristetet i forhold til byen?
      Skal nemlig mest sannsynlig begynne å studere der etter sommeren neste år, det har jeg i alle fall veldig lyst til! Drømmen er jo å bo i Kr.sand
      Ha en fortsatt fantastisk fin søndag, klem!

    2. Utrolig fint antrekk!
      Synes håret ditt så litt friskere ut før,
      ikke noe negativt ment, du er jo helt nydelig:)

    3. Utrolig pen du er <3 Idag har jeg vært på trening også har jeg sittet ute i solen helt til nå 😀 Har også spist grillmat idag 😀 hihi Kos deg videre og ha en fin Søndags kveld <3

    4. Like fin som alltid du<3
      Jeg lurer på om du noen gang har hatt et sånt 3-måneders studie i Australia, USA, Cuba etc noen gang? 🙂
      Jeg går første året på VGS nå, men har bestemt meg for at jeg absolutt skal til Sydney på et sånt 3-måneders studie, og det hadde vært gøy å høre andres erfaringer 🙂

    5. Anne: Heisann! Jeg skal studere på UIA ja 🙂 Det ligger bare 10 minutt fra byen. Eller kanskje til og med fem med buss/bil 🙂 Du må bare glede deg. Det er så fint her at 😀 Tusen takk, og i like måte Anne 😀

    6. Andrea: Tusen takk Andrea <3 Jeg har dessverre aldri vært med på noe lignende før! Skulle ønske, men der har jeg nok ikke noen tips på lur altså. 🙂 <3

    7. Let etter en sånn topp OVERALT. Fant endelig en på nelly, men der hadde de ikke størrelsen min igjen 🙁 Kjøpte du den toppen på Vero Moda nylig? Eller over nettet? Åhh, den er så fin, og det er du og!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg