Fredagskos til norske talenter

 

Tjo hei! Herlighet, så mange mail som har ramlet inn de siste timene. Gøy! Jeg har ikke rukket å se igjennom alle budene deres enda og har derfor null peiling på hvem som har bydd høyest, men det finner vi jeg ut av sent i kveld. <3 Det er enda mange timer igjen.

Jeg skal straks avgårde på jobb for fjerde og nest siste gang denne uken, men først har jeg lyst til å tipse dere om noe ALT for godt som dere muligens kan nyte til kveldens episode av Norske talenter? Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg skulle lage meg banan, sjokolade eller snickers milkshake til morgenen i dag, så jeg lagde en kombinasjon av alt sammen. Himmel og hav sier jeg bare. Jeg tror ikke man finner en mer usunn milkshake, men GUD så god den var. Det var nesten farlig.. Oppskriften er til 2 porsjoner.

Du trenger: 1. 1 liter vaniljeis 2. 1,5 dl sjokoladesaus 3. 1 dl karamellsaus 4. En liten håndfull peanøtter 5. En halv banan

 
 

Slik gjør du:
1. Mål opp alt av ingredienser, hell det i en blender og dur løs! Jeg brukte faktisk ingen melk i denne milkshaken, men trenger du litt mer væske for å få blenderen i gang så hell oppi en liten skvett lett eller helmelk i tillegg. Bare litt! Denne milkshaken er best tykk.

Så det godt ut? For det var det! Hihi <3 Så var det bare å nyte.
Krysser fingrene for at noen får bruk for oppskriften allerede i kveld!

20 kommentarer
    1. OMG det så sinnsykt godt ut 😀 og jeg sier det igjen: SLUTT OG FRIST MEG 😉 Hehe neida jeg liker slike innlegg 🙂
      Trudde du var slutta på Vero Moda jeg? Kos deg på jobb 😀 <3

    2. Denne her skal jeg så sjukt overtale kjæresten til å være med på i kveld, selvom jeg dropper peanøtter pga. allergi. Når du tipser om så gode ting, må jeg få tipse om min favoritt. Kiwimilkshake. Til to porsjoner trenger du: 1,5dl melk, saften av 2 lime, 2kiwi, 1ss sukker, 5dl is. Bland først melk og saften av to lime til det skummer, ta oppi Kiwi og sukker, bland bare til det knuses, vil ikke knuse frøene. Ta oppi isen og dur i vei til alt er godt og blandet. Denne er virkelig helt fantastisk nydelig herlig frisk i sommervarmen!! <3<3

    3. legger du aldri på deg? 🙂 mener ikke frekt overhodet, bare syntes kroppen din er superfin, og jeg ser på bloggen at du antagelig spiser det du ønsker 🙂 hadde jeg gjort det hadde jeg rullet 🙁

    4. Navn: Jo, jeg gjør det hvis jeg spiser veldig mye over lang tid og beveger meg lite. -Men jeg sitter omtrent ikke i ro i hverdagen og trener i tillegg så fort jeg har en time ledig så da unner jeg meg den maten jeg har lyst på 🙂 <3

    5. Kristianne: Åå hurra! Tusen tusen takk Kristianne 😀 Genialt med tips. Spesielt når det er noe jeg aldri ville ha kommet på selv. Hihi. Takker og bukker. <3 Håper milkshaken smakte godt uten peanøtter også 😀

    6. Har et spørsmål!
      Har nå trent mye trening samt noe kondis i over 1 år nå på SATS. I følge målebåndet har jeg blitt mer “fit”, men på vekten har jeg gått fra 57 til 62kg!! Jeg trener mye og spiser forsåvidt sunt også. Ikke noe diett eller noe, men sunnere enn et vanlig norsk kosthold. Jeg vil dermed stille deg dette spørsmålet til deg og din PT, er dette muskler? Er redd det er fett, noe jeg ikke kan fatte kan være med tanke på at jeg trener såpass mye og da ganske subb. Ikke føler jeg har gått opp heller. Kjenner da selvfølgelig at jeg er tynngre i kroppen, noe jeg ikke ønsket. Kanskje jeg skal redusere på styrke og fokusere mer på kondisjon?
      Har du noen erfaring med å ha gått opp i vekt etter mye styrketrening? Hva sier din PT om dette?
      Håper på svar 🙂

    7. Isabell: Heisann Isabell! Jeg rekker ikke å svare på kommentaren din nå, men jeg lover å se på den så fort jeg er hjemme fra jobb i kveld. Skal bruke litt tid på å svare deg da 🙂 Stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg