Antrekk – 200514

Jeg vil ikke akkurat si at vi skapte magi med dagens antrekksbilder, men jeg tenkte bare jeg skulle vise dere hva jeg har trasket rundt i på jobb denne tirsdagen. Jeg  ikke gå i hæler ser dere! Hehe, men jeg vil det selvfølgelig aller helst. Hadde bare føttene holdt det ut. NÅ.. Har dere i sør vært ute og kost dere i sola? Fått slikket litt brunfarge for meg også? Jeg fikk en liten smakebit på varmen under antrekks-shooten og det var bare så skjønt. Får vi en lik dag i morgen så skal jeg i det minste ta lunsjen ute i hagen før jobb!

Jeg har i grunn ikke så mye på hjertet i kveld. Eller jo.. Jeg har faktisk litt på hjertet.  Ikke bare litt heller egentlig, men jeg er sliten og det begynner å nærme seg leggetid for aldersgruppen jeg ville hatt noen ord til i kveld, så jeg tror vi tar det en annen dag. Nå vil jeg bare få i meg noe mat, dusje og SOVE. <3 Dere får ha en god natt, drømme søtt og sove godt, så skrives vi igjen i morgen.

 
Boots fra Zara, Skjørt og topp fra Vero Moda, Belte og veske fra Bikbok

20 kommentarer

Siste innlegg