Vinn ti PT-gruppetimer!

Good morgen! Er vi ikke skjønne? Haha, nå sitter jeg på mitt lille hjemmekontor, rimelig godt fornøyd med å være ferdigtrent til klokken 10.00 om morgenen. Jeg kan ikke fordra å stå opp før klokken 08.00, men hvor digg er det ikke når man først har kommet seg i treningsklærene og fått unnagjort en god økt før noe annet? Nå har jeg hele dagen foran meg, og skulle jeg ikke ha tilbrakt den på jobb, så ville jeg nesten hoppet rett i bikinen. Solen skinner og det var nesten solesegpåstranden-temperatur allerede da jeg dro hjem fra ukens første PT time kvart på ti i dag tidlig. Litt misunnelig på dere som får nyte denne tirsdagen utendørs ja! Slikk litt sol for meg også.

Jeg trodde jeg skulle føle meg fryktelig etter den harde 17. mai helgen med cupcakes, cocktails og nada trening, men jeg følte meg i grunn veldig fin klokken 08.00 i dag morges. Første del av dagens økt gikk i øving på teknikk ved clean&jerk og frontsquat. Føler meg fremdeles som verdens bøseste dame når jeg løfter denne 20 kilo’s stangen med 2,5 kilosvekter på. Hehehe. *Klappermegselvpåskuldra*

I andre del av dagens økt fikk jeg i oppgave å utføre fem runder med fire ulike øvelser på raskest mulig tid. Jeg måtte starte med å ta 15 burpees før jeg kunne begynne på første runde med box jumps, pull ups, deadlift med 20kg kettlebell, og ball smash, og deretter måtte jeg avslutte med 15 nye burpees. (De hel**ttes burpeesene!) Har dere prøvd å legge inn noen repetisjoner av denne øvelsen i hjemme-øktene deres? Det er faktisk helt forferdelig tungt! Google “burpees” om dere ikke vet hvordan det gjøres, og prøv det selv!

Jeg synes det er så moro med disse intensive 15-20 minutters øktene som Magnus setter opp til meg. Det er supertungt og jeg svetter som bare det, men når musikken står på, Magnus heier og hele tiden motiverer med hvor få runder jeg har igjen, så kommer jeg meg på et eller annet vis gjennom det. -Så føler jeg meg så uendelig bra etterpå! Er ikke følelsen etter en treningsøkt egentlig verdt strevet?

Magnus: Angrer du på at du kom?
Marthe: *PUST, PES*…. EEH.. LITT!!

Helt til slutt vil jeg tilbake til overskriften! Magnus arrangerer nemlig nå en konkurranse hvor dere som bor i sør, kan stikke av med 10 gratis klipp på PT-gruppetimer. Hver uke har Magnus og Matthew satt opp 14 gruppetimer fra morgen til kveld, fra mandag til fredag. Man velger selv hvilke av timene man ønsker å dukke opp på, og hvor mange timer man ønsker å bruke i måneden. På noen timer vil dere kanskje være syv, på andre vil du kanskje være så heldig å dukke opp alene. Da vil du faktisk få en helt egen PT time som egentlig har en verdi på 650 kroner! Det ville ha vært noe eller hva?

For å vinne 10 gratis klipp på PT-gruppetimer, må du gjøre følgende:
1. Klikk dere inn på facebook siden til Magnus HER og tagg en venn som du mener kunne hatt godt av litt trening.
2. For å doble vinnersjansen kan du gjøre det samme på instagramkontoen til Magnus. @frantzenkraft heter han der.

Det må være lov å le litt på trening også! Kanskje bare ikke midt i en frontsquat.
Magnus har også lagt ut noen fine bilder fra dagens økt. Dette innlegget kan dere se HER

Vi skrives igjen når jeg er hjemme fra jobb sent i kveld!

20 kommentarer
    1. Heihei, Du er heldig som kunne starte dagen med trening! Skulle gjerne gjort det før skolen men da måtte jeg ha stådd opp kl 5 😛 Skulle gjerne ha deltatt i konkuransen også men jeg bor oppe i Trøndelag så det blir vel litt langt for noen treningstimer 😉
      Ha en fin dag videre! <3

    2. Det virker litt som om du plutselig tror du er verdensmester på treningsfronten fordi du får sponset en pt, og at du prøver å skryte på deg alt du liksom kan og skal høres så profesjonell ut. Nei, treningsblogger finnes det nok av, det var virkelig ikke derfor jeg begynte å lese bloggen din for en stund siden. Da var det mote og hverdag som ble blogget om, ikke treningsinnleg der du går gjennom hele treningsøkta di som jeg egentlig ikke bryr meg om

    3. Anonym: Da foreslår jeg at du skroller deg forbi de to treningsinnleggene jeg har i uken og setter pris på alt det andre i stedet. 🙂 Ha en strålende tirsdag!

    4. Heia. Jeg er fan av bloggen din, men i det siste er det snakk om trening i nesten hvert innlegg og det blir alt for mye. Det er forresten veldig umotivernde når du legger ut bilde av deg hele tiden i treningstøy og du ser fantastisk ut, men du klager på alt du har proppet i deg. Og man ser det ikke på deg. Savner den gamle deg, der du dreit i ka du spiste og hvor mye du trente. Der du heller hadde en slapp tirsdag med Jonas og ikke brydde deg om du spiste kake.
      Og hvis jeg hadde vært Jonas, hadde jeg blitt ekstremt sjalu… Hallo, se på pt treneren din! Stakkars Jonas 🙁

    5. Ville bare legge igjen noen gode ord til deg. Du stråler av inspirasjon! Har alltid sittet igjen med følelsen av at Marthe, ja hun kan klare alt. Du bekrefter denne følelsen nok en gang. Ikke bare på treningsfronten, men du balanserer alt så fint. Du er tross alt en person utenom bloggen også, og man skulle tro du bare satt inne og pønsket ut nye kreative innlegg, og det er så godt å se at du har et flott liv utenom også! Takk for at du gir meg en daglig dose motivasjon, glede og inspirasjon. Du virker som en herlig jente!

    6. Anonym, en blogger som kombinerer litt ting på en blogg og driver med mer er ofte mer intressant. Derfor jeg har fulgt Marthe alle disse årene, fordi det er både om mat, mote, trening, reise osv. Eneste bloggeren jeg følger med på. Også kjempefint at du, Marthe, skriver opp de ulike øvelsene som anonym mener du “skryter på og skal virke proffesjonell” med, og mat-tips, for nå kan jo overvektige bli inspirert og ta intiativet til å prøve det samme. Stå på Marthe 🙂

    7. Hei
      Jeg hører det er noe mellom deg og Magnus på gang 🙂 Syns han er såå kjekk::)) Hvordan er han? Deilig kropp? Kommer du til å legge ut noen innlegg om dette i fremtiden :)? Gleder meg ihvertfall..

    8. June Røyneland: Å <3 Dere er herlige. Tusen takk for tilbakemeldingen din June. Satte STOR pris på den! 🙂 Noen vil helst bare at jeg blogger om mote og antrekk, andre vil ha det litt mer variert. Hehe, det er ikke så lett å innfri alles ønsker, men jeg gjør så godt jeg kan! 🙂 Igjen, tusen takk!

    9. Isabel: Huff, jeg skulle egentlig vært av gårde på jobb alt, men jeg må bare svare på denne først! Hehe, herlighet for gode ord <3 Tusen takk! Jeg blir så glad 😀 Herlig å høre at du får din daglige dose motivasjon av å lese blogginnleggene mine. Ingenting som gleder meg mer! Takk for tidenes oppmuntring før jobb 🙂

    10. Åh så hærlig 😀 Bare elsker å trene 🙂 Får ikke sakt det nokk <3 Heldig du er som har PT 🙂 Ha en fortsatt fin dag <3

    11. Så mange negative kommentarer! Ser litt ut som det er misunnelse ute å går 🙂 Du ser fantastisk ut og det er ikke rart du er bitt av crossfitbasillen! Det er jo så gøy og motiverende! Stå på 🙂
      Og, hehe, er det bare meg som måtte fnise bittelitt av sitatet? 😉

    12. Christina: Hehe! Tusen takk for det Christina 🙂 Det er nok bare de aller yngste som ikke forstår at bloggen handler om hverdagen min, og ikke bare antrekksbilder, hårtips og DIY innlegg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg