Antrekk – 180514



Hei mandag! Jeg hadde store planer om å ha tidenes effektive mandagsmorgen, men ettersom min sjette sans ikke var tilstede klokken 08.00 i dag morges, våknet jeg ikke før 11.00(!). Jeg lar noen ganger bare være med å ha på morgenalarmen ettersom jeg våkner av meg selv sånn ca når jeg skal likevel. Vel, i dag gikk det ikke helt som planlagt, men fy så deilig å sove lenge. Hihi, jeg kan ikke huske sist jeg våknet senere enn ni om morgenen. Kanskje jeg enda hadde litt å ta igjen for etter 17. mai natten.. Hehe, nå er jeg ihvertfall UTVILT og superklar for alt den nye uken måtte bringe. Dette er faktisk min eneste fridag så den skal brukes til å planlegge, forberede og knipse bilder til deler av ukens blogginnlegg. Bildene dere får her er gårsdagens antrekk! Håper dere liker det. <3


Shorts fra Zara, Topp fra Gina Tricot, Sandaler fra Bianco, Briller fra Bikbok



Ønsker dere alle en sprek mandag!

13 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvor du henter inspirasjon fra når det gjelder å blogge. Prøver å finne på noe kreativt å blogge om hele tiden, men det er litt vanskelig 😮 Du sier du skal planlegge blogginnleggene dine idag, hvordan gjør du det? Kjempefint antrekk forresten 😀

    2. Likte ikke denne shortsen. Verken fasong eller snitt eller det at den var i skinn. Den så litt ut som en bleie :p Men Toppen og solbrillene var kjempefine! Du er så flott! 🙂

    3. Heihei <3
      Jeg må bare fortelle deg at du har en så utrolig fin og inspirerende stil. Jeg elsker den virkelig. Er kjempe kjekt når du har så mange outfit innlegg. Du er en kjempe flink blogger!
      Tusen takk for svaret i forrige innlegg. Håper du har hatt en fantastisk fin dag!
      Stor klem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg