En forsmak på sommeren

God kveld! I skrivende stund sitter jeg hos svigers og blogger for dere. Begge pcene mine har streiket, så nå har jeg vært så heldig å få låne pappa Lars sin pc. Må bare se å få levert inn min splitter nye data, for der er det noe fullstendig galt. Uansett! Jeg har hatt en fantastisk søndag. Virkelig. Formen kom seg ganske raskt etter forrige innlegg og da dro Jonas og jeg til Andøya for å nyte søndagen ute i sola på brygga. Etter en liten time med lesing, soling og latskap, fikk vi servert middag av svigermor før vi dro på fisketur med svigerfar. KOS! Fisk ble det også på oss. I massevis! Både Jonas, pappa Lars, og jeg halte opp den ene seien etter den andre. Wihuu!

Et fint, lite bildedryss fra dagen får dere over og under her. Vi har kost oss sånn! Antrekksbilder har vi også knipset til dere, men nå ble det så sent at jeg tror vi får drøye disse bildene til morgendagen. <3 Ønsker dere alle sammen en avslappende søndagskveld. Jeg har litt hyggelig kommentarsvaring og ta igjen! Jeg har ikke fått svart på en eneste kommentar i dag, så nå kjenner jeg det kribler i fingrene.

Dere kan tro jeg hylte av ekstase da Jonas dro opp dette beistet av en torsk.
Eller.. Beist og beist. Jeg blir litt overivrig på fisketur. <3

23 kommentarer

Siste innlegg