H.A.N.G.O.V.E.R

GUD. Hvor skal jeg begynne? For en natt! Jeg tror aldri jeg har hatt det så morsomt på 17. mai. Den feiringen der var definitivt verdt dagens hangover. Jeg hadde det så sinnsykt GØY. Kveldens cocktails slo tydeligvis inn akkurat i det fyrverkeriet startet, for jeg hylte av glede gjennom hele showet og skrøt over de fine rakettene i en time etterpå. Ikke undervurder fyrverkeri etter et par cocktails sier jeg bare. Da showet var over dro jeg med jentene mine på utestedet Kick, hvor vi danset rumpene av oss i hele tre timer. Tiden bare fløy av gårde og jeg danset, sang og lo så ufattelig hardt og lenge. It was GREAT. <3

Måtte alle 17. mai feiringer bli akkurat sånn i fremtiden. I dag er jeg riktig nok ikke helt ved mine fulle fem… Mer full til fem. 

Heh! Neida, blomkålsuppen jeg hadde til frokost gjorde susen!
Nå skal jeg bare ta det rolig i en time til så er jeg vel blitt menneske igjen.

31 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Jeg bare hadde et lite spørsmål til deg. Hvordan reagerer Jonas når du er ute på byen og drikker, blir han sur eller er redd for at du danser med andre gutter da?
      Du må ha masse god bedring! Høres ut som du hadde en kjempe fin kveld 😀

    2. Hei Marthe.
      Jeg må bare kommentere (for første gang her inne), fordi jeg synes du er et så fantastisk nydelig vesen. Du virker så genuin, og du er en inspirator på flere områder. Kombinasjonen av at vi, på mange måter, er på samme “stadie” i livet og at jeg føler jeg har en venn i deg, gjør at jeg elsker å klikke innom bloggen din. God bedring, håper du snart føler deg bedre. Takk for at du er deg.
      – P

    3. Åh hørtes hærlig ut 😀 hehe ikke feil med hangover av og til, det beviser jo bare at du har hadd en super feiring 😀 hihi
      Jeg så på borgertoget kl 17:00 og russetoget kl 18:00 men russen kom ikke før 18:30 😛 å etter det gikk jeg til mamma og der vi hadde besøk og koste oss masse 🙂 Ha en fortsatt fin Søndag <3

    4. Må bare si at jeg digger der! Du virker så ekte på bloggen! Selv om JEG syns at du avogtil pynter deg litt mye, (at du kunne blogget om de dagene du bare chiller, og hatt bilder av det) så elsker jeg å lese bloggen din! At du skriver at du har hangover er ikke noe negativt syns jeg, og det ser ikke ut til at de andre leserne syns det heller!
      Masse god bedring! 🙂

    5. jeg møtte deg i går når du skulle hjem fra byen. du skulle ta taxi, og det var utrolig lang kø. du og Jonas var sist i køen men satt dere bare rett inn i en drosje uten å bry seg om noen av de andre menneskene som sto der. det var kalde og fulle mennesker. jeg mistet litt av respekten for deg der. folk sa til dere at det var kø, og at det ikke var deres tur, men dere brydde dere ikke og dere virket bare så fuckings egoistiske og som at dere eide hele verden. uforskammet.

    6. Hei
      Jeg elsker bloggen din! Jeg får såååå mye inspirasjon av den !
      Jeg lurer bare på hvilken produkter/rensekurer du bruker på å dekke ugjevnheter og kviser og sån i fjeset?
      Du har så rein og fin hud!

    7. Hangover og du ligger nysminket i sengen? 😮 Hadde ikke klart å sminke meg hvis jeg hadde hatt en heftig hangover. Hehe

    8. Marte: Heisann! Tusen takk for en kjempefin kommentar Marte. <3 Jeg bruker i grunn ikke så mye av renseprodukter. Jeg har noen babor produkter og noen i merket emerginc. Disse bruker jeg til å rense huden med en gang i blant (kan godt lage et innlegg av dette om du vil), men stort sett vasker jeg bare huden med lunket vann og smører meg inn med en lett fuktighetskrem 🙂

    9. sissel: Haha, følg bedre med i timen frøken. Jonas og jeg hadde ventet i nærmere en halv time og sto helt fremst i køen da taxien kom. 🙂 Ha en fin kveld!

    10. Maria: Heisann! 🙂 Tusen takk <3 Nei, Jonas bør jo stole på meg nå som vi har holdt sammen i fire og et halvt år og det aldri har hendt noe galt. Hehe. 🙂 Det går veldig greit. <3 Håper du har hatt en strålende søndagskveld selv.

    11. Pernille: Nei så herlig å høre 😀 Tuusen takk for at du valgte å legge igjen din første kommentar her på bloggen. Bedre sent enn aldri 😀 Hehe, setter stor pris på slike tilbakemeldinger, så takk skal du ha! Blir så motivert 🙂 Formen kom seg forresten veldig snart, så litt hangover var absolutt verdt gårskvelden. Hihi!

    12. Hei Sissel.
      Før du begynner å kommentere bør du kanskje ha fakta på bordet:) vi stod i kø i lang tid. Når vi var tredje i køen så kom det tre taxier, de 2 som stod foran oss fylte opp de to første og vi den tredje. De som kom for å beskylde oss for å snike var en tidligere kollega av meg som jeg hadde snakket med i køen. Han ba meg fint om unnskyldning når han så at det var meg og marthe som stod der for han trodde at det var noen andre. Så i bunn og grunn er det nok du som burde skamme deg Sissel som henger ut Marthe og meg:) Mvh Jonas Norheim

    13. Såå fine bilder! Bra du koste deg, det gjorde jeg også – beste 17. mai på lenge! Ha en fin uke:-D

    14. slutt å ta alle kommentarer så jævlig negativt. Har alltid syns du har vært den godeste og mest jordnære bloggeren, men nå begynner jeg å mislike deg. Du tar deg så sykt nær av kommentarer som det kun ligger humor bak. Nå begynner jeg å bli lei deg, Marthe. Hvis du skal svare på en prippen måte tilbake på kommentarer som ikke er negativt ment, så gi heller faen i å svar!

    15. Anonym: Oi! Tok du deg nær av “jeg klarer å sminke meg når klokken er blitt to på formiddagen”? 🙂 Den så jeg virkelig ikke komme. Det var et helt vanlig, hyggelig svar fra min side.

    16. Jeg tok meg ikke nær av det nei, men du har blitt så prippen på svarene dine. “klarer å sminke meg 14.00 selv med hangover”, virker nesten som du mener: “du må jo være helt blåst hvis du ikke klarer å sminke deg 14.00 med en hangover”. Men da var det en misforståelse. Men man kan se på andre kommentarer at du innimellom svarer så falskt, og det var jeg ikke vandt til å se før. Husk at uten oss blogglesere så hadde du ikke hatt en inntekt :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg