Antrekk – 160514

Da fikk jeg endelig satt meg etter å ha stått timevis på kjøkkenet, bakt, danset og sunget til “Bad boys” av Zara Larsson. OMG for ei rå dame! “Bad boys”, “She’s not me” og “Carry you home” er de eneste sangene jeg spiller om dagen. De går på repeat helt til Jonas går fra vettet. Hihi, nå har han dratt på fotballkamp med guttaboys så nå hører jeg “Carry you home” for trehundrende gang i dag. Har dere ikke hørt den, så søk den opp med det samme sier jeg bare. Hoho, jeg tror jeg er forelsket i denne svenske, naturlige jenta..


Sko fra Nelly (med en egen liten twist), Skjørt og jakke fra Bikbok, Topp fra Bershka, Ray-ban solbriller

Har dere fått en fin fredag så langt? Mange av dere stresser vel med å gjøre klart til eventuelle gjester for morgendagen. Jeg er så heldig å være en av dem som skal dra på besøk. Jonas og jeg skal starte dagen med spekemat hos familien hans før vi drar og griller sammen med venninnene mine, og kjærestene deres igjen. Ah, det skal bli så fint! Det er jo meldt grillvær til og med! *LYKKE*

Dagens antrekk får dere her! Dette har jeg trasket rundt i denne fredagen. De “hjemmelagde” sandalene har også fått kommet på ser dere! Hihi, synes de ble riktig så søte.. Jeg har ikke så mye mer på hjertet, men jeg vil i hvert fall ønske dere en alle tiders fredagskveld. Spesielt russen! Dere har bare et par kvelder igjen nå. NYT dem! <3 Be careful, and have fun.

12 kommentarer
    1. Hei
      Jeg elsker bloggen din! Jeg får såååå mye inspirasjon av den !
      Jeg lurer bare på hvilken produkter/rensekurer du bruker på å dekke ugjevnheter og kviser og sån i fjeset?
      Du har så rein og fin hud!

    2. Like fin som alltid, du!
      Vil tipse deg om en utrolig fantastisk jente, som uheldigvis har fått kreft i en alder av 16 år. Les den rørende bloggen hennes – ingvildsaa.blogg.no – dette vil du ikke gå glipp av!
      Ha en ellers strålende 17. mai! <3

    3. Du er rett og slett nydelig, og du har et utrolig fint smil! 🙂
      Liker også veldig godt sminken din, kan du lage en sminkevideo? 🙂

    4. Sendte deg en kommentar men tror den havnet i spamfilter pga link til sang. Men liker du Zara så liker du sikkert Molly Kate Kestner også. Og Alex & Sierra fra X factor, har du hørt de?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg