Marthe tipser: 17. mai frisyren

Wuhuu! Er dere klare for et siste tips til “hvordan style håret på 17.mai?”. I dag har jeg prøvd meg på nok en frisyre og restulatet ble så fint! Vel, det er i hvert fall min mening. Hehe! Nå er det vel egentlig opp til dere å bedømme. Uansett, frisyren tar fem minutt å sette opp, og alt du behøver er et par lusespenner, et hårbånd og en krone(?). Kalles det hårkrone? Nei, jeg vet virkelig ikke, men det gjør helt sikkert dere! Både hårbåndet og kronen er kjøpt på Glitter for rundt 150 kroner til sammen. Den prisen synes jeg frisyren var verdt!


Slik gjør du:
1. Legg hårbåndet rett over hodet slik som på bildet nr.1
2. Legg hånden din under alt håret, trekk håret opp og inn under hårbåndet slik som på bildet nr. 2. Bare trykk alt håret nedi så godt som du klarer til du har fått håret slik jeg har det på bildet nr.4. Har du like mye hår som meg, så må du gjerne dele håret i to og brette inn en og en del.
3. Føler du at håret ikke sitter helt fast inni strikken, så trykker du inn noen spenner her og der til alt sitter.
4. Kronen legger du bare midt oppå det hele. Den er laget slik at den sitter fast. Du behøver ikke å bruke spenner her.

Hårbånd og krone fås altså kjøpt på smykkebutikken Glitter.


Foran lar jeg bare litt hår få henge fritt!

Ikke spør hva det røde på ryggen er.. Tror det kommer av dagens turnetime!
Hoho! Mer om det senere.. <3 Nå, kunne dere tenke dere å gå slik på 17. mai?

30 kommentarer

Siste innlegg