One year ago..

 

SÅ hyggelig at dere likte videoen i forrige innlegg! Noen klagde litt på antrekket mitt, men ellers virket det som de aller fleste satte stor pris på videosnutten! Det er herlig å høre. <3 Jeg føler jeg har vært litt over alt siden forrige innlegget. Hvor skal jeg begynne? Jeg dro på besøk til Kristine og kjæresten sent i går kveld, spiste middag med dem og koste meg med litt snikksnakk. Alltid like koselig!

Morgenen i dag har gått til møte med regnskapsføreren og ukens siste PT time. Jeg har utsatt og utsatt møte med Geir og shoppet alt for mye den siste måneden, så i dag var jeg greit nervøs da jeg satte meg i stolen på kontoret hans. Jeg hadde til og med tatt med en smoothie til hver av oss og en innpakket kjekspose med et lite kort hvor det sto “ikke vær sint” på. HEH! Lurer på om det var dette som gjorde at jeg ikke fikk så mye kjeft som jeg fortjente. Nei, Geir er jammen en snill mann! Veldig flink, og veeldig veldig tålmodig.

 
 
 

Nå skal jeg hive meg av gårde på butikken og forhåpentligvis få handlet inn noen ingredienser. Jonas maser om å få servert middag, så da er det bare å hive seg rundt! Hehe, kanskje blir det en bloggoppskrift ut av det også? Vi får se hvordan resultatet blir! <3

 
 
 
 

Over her ser dere antrekkene mine fra mai måned i fjor! Herlighet så fort tiden går..
Er disse antrekkene allerede et år gamle? Det føles virkelig ikke sånn!

15 kommentarer
    1. Så søt og fin blogg du har! 🙂
      Jeg har forresten en konkurranse på bloggen, hvor du kan vinne en valgfri bikini fra To Die For. Hadde satt stoor pris på om du hadde meldt deg på den 😀
      Klem Oda <3

    2. Søt du var 😀 Hahah Marthe smisker med regnskapsføreren sin 😛 Kos deg og ha en fin kveld <3

    3. Hei, Marthe! Jeg har fulgt bloggen din i etpar år nå, og aldri skrevet et kommentar. Men nå må jeg bare si noen ting:
      Jeg syns du er så vakker, Marthe! Du stråler på alle måter! Jeg syns du er et forbilde for mange unge jenter. Du spiser så normalt, og er ikke så opptatt av at alt skal være så supersunt, du er ekte og selvironisk. Det syns jeg faktisk er skikkelig kult. I tilegg er du så hyggelig og imøtekommende i kommentarene du skriver. Du svarer nesten alle, og på en så fin måte. Jeg unner deg alt godt!! 🙂 Jeg er takknemlig for at det finnes bloggere som deg. Du er strålende vakker, morsom, ekte og virker så flott. Takk for at du er en SUNN inspirasjon for mange unge jenter!
      Klem fra Heidi 28 år

    4. Hei Marthe:) jeg er innom bloggen din iallfall ett par ganger om dagen, har vært det i ett par år nå og jeg gå aldri lei. Du er så skjønn og flink i det du gjør! Har nettopp begynt å skrive litt på min egen blogg. Den er ikke fin i det hele tatt, ettersom jeg ikke vet hvordan en gjør det med design og header osv. Men setter pris på om du vil ta en tur innom, og blir super glad om du legger igjen ett lite spor etter deg.:)) klem fra meg
      http://www.pourfemme.blogg.no

    5. Heidi: Heisann Heidi. Åh, jeg blir så glad når jeg finner slike tilbakemeldinger i kommentarfeltene. Herlighet, tusen takk! Jeg får ikke sagt nok hvor stor pris jeg setter på kommentarer som denne. Dette var veldig motiverende 🙂 Hyggelig å høre at du ser meg som et sunt forbilde for unge jenter. Det er ingenting som gleder meg mer enn å høre det 😀 Stor klem!

    6. Utrolig fine antrekk :)) men jeg har ett lite spørsmål, dette er kanskje litt personlig men setter utrolig stor pris på svar: Hvorfor er du så ofte i møte med en reinskapsførere? 🙂 (ikke ment som hate)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg