Min aller siste varetelling

Wæææ! I natt hadde jeg min aller siste varetelling med Vero Moda jentene. Vanlige mennesker ville kanskje ha jublet ettersom varetellinger vanligvis er det kjipeste som finnes, men dere vet jo hvor hyggelig jeg synes disse kveldene er. Vi får samlet nesten alle VM jentene, telt varer, spist godteri, snakket jentesnakk og ledd.. MYE. At jeg hadde min siste varetelling skyldes at jeg har sagt opp min stilling hos Vero Moda. <3 Huff, blir helt rar av å tenke på det, men som dere vet så skal frøkna både være student og blogger på heltid den kommende høsten og dette + deltidsstilling på Vero Moda, det går bare ikke. Dessuten så har jeg lyst til å ha sommerferien ledig til å kunne reise å være med på hva enn jeg får lyst til. I sommer skal det fokuseres på blogg og bare blogg. <3

Vel, og litt reising, soling, bading, trening og kos! Jonas kommer også til å ha fri hele sommerferien, så i juli måned håper jeg på mye sol så vi kan dra på stranda, bade, spise norske jordbær og ligge på latsiden hele dagen. Hihi, en hel måned med “gjør hva pokker du vil” kommer nok til å smake godt rett før studiene starter. Slik luksus er det ikke alle som har muligheten til å ha, så den skal nytes!

Hvordan er det mulig å ikke bli glad i disse jentene? Bare se på dem! Haha. Etter to år på Vero Moda, takker jeg for meg. Jeg er evig takknemlig for å ha fått jobbe på en så fin arbeidsplass med så fine medarbeidere og så fine sjefer. Hos oss er absolutt alle blitt gode venninner, og baksnakking, drama eller krangling forekommer bare ikke. Den jenta som får ta over min plass, er jammen ei heldig ei!

Jeg har enda en måned igjen på VM, men jeg følte for å dele nyheten med dere nå.
Videobloggen er forresten klar, og vil bli publisert i løpet av dagen. Wihuu <3

9 kommentarer
    1. Jeg må bare spørre et spørsmål jeg lurer veldig på, hvorfor gjør butikkene varetelling? Så flott antrekk du hadde forresten : )

    2. Så trist å si opp jobben! Men det er klart man ikke klarer alt på en gang, og hele sommeren fri til å gjøre hva du vil hørtes jammen ikke feil ut 🙂 Det skulle jeg gjerne hatt, men her skal det jobbes så jeg kan nyte studentlivet i London til neste skoleår også!

    3. Christina i London!: Ja, det er aldri gøy når man faktisk trives så godt som jeg gjør, men jeg må velge bort noe 🙂 Og en fri sommer blir nok heller ikke feil 😀 Flink du er som står på og jobber gjennom hele sommeren Christina. Håper jeg også får det synet på studentlivet når jeg starter på mitt år. Hehe!

    4. Trude: Det er for å få kontroll på hvor mye svinn det er i butikkene. Alle varene må telles for å se om noe er blitt stjelt eller sporløst forsvunnet vet du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg