Antrekk – 130514

Denne dagen startet på verst tenkelig mulig måte.. Det vil si: Jeg kjørte ned naboens bil. Hurra, jeg kan ikke lengre skryte på meg at jeg aldri har påført bilen så mye som en eneste skramme. Det verste er at det første som poppet opp i hodet mitt da bilen traff naboens var “FML, nå kommer jeg for sent på trening”. Bilen jeg kjørte på sto parkert tom, rett bak meg så jeg visste vel og merke at det ikke satte mennesker i den. Heldigvis tok bileieren det med et smil. Det ville jeg også ha gjort om bilen min allerede hadde tretten bulker fra før av. Hehe. Det er tross alt ikke hun som skal betale for skadene på to biler. Nok om det! <3 Over til den hyggelige delen av dagen.

Jeg møtte Magnus rett over 13.00 og da var det tid for filming av video-spørrerunde! I hele fire timer holdt vi på med videopptak og redigering til dere. Ferdige ble vi heller ikke, så i morgen er det på an igjen til vi endelig har sluttresultatet som skal ut på bloggen. Wuhuu! Vi er ikke akkurat eksperter på redigeringsprogrammer noen av oss, så det tar litt tid, men det skal bli så bra til slutt at!

Dagens antrekk får dere her. Endelig kom solen på besøk igjen! Det må ha vært halvannen uke siden forrige antrekksinnlegg nå. Jeg kan jo ikke fordra å knipse bilder utendørs uten sol! Bildene blir bare så mye mer stemningsfulle når den er tilstede.


Kjole fra Mango, Sko fra ukjent butikk i Mexico, Daniel Wellington klokke

Nå skal jeg av gårde på varetelling med Vero Moda jentene!
Jeg håper det står bra til med dere alle sammen. Ha en fin kveld. <3

41 kommentarer
    1. Du er så nydelig Marthe! Jeg ville bare komme innom og si at du inspirerte meg til å begynne å blogge mer serriøst, og jeg er såå glad for at jeg klarer det på grunn av motavisjonen jeg fikk i innlegget ditt som du skrev for en god stund tilbake om litt bloggtips og sånt. Tusen tusen takk! Jeg har aldri vært så glad og fornøyd før, for jeg har aldri helt turt å sette igang med å blogge jevnlig og bra og sette meg mål med bloggen, selv om jeg vet at det er det jeg synes er aller gøyest av alt jeg driver med! Jeg skal ikke skrive så mye mer, hehe, men jeg ville iallefall bare si takk, og håper at du skjønner at du er et stort forbilde og en fantastisk motivasjon!

    2. Åå, marthe! Du er helt nydelig! Dette må være noen av di fineste bildene jeg har sett av deg noen gang! Du har jo rene drømmehåret nå, det er så utrolig langt og fint! Jeg digger å lese bloggen din, du er et stort forbilde 🙂

    3. Håret var bare så nydelig! Tror disse er noen av de fineste bildene jeg har sett av deg, helt stunning!

    4. Så utrolig fin du er!
      Jeg lurer på en ting: Hvordan får du to bilder ved siden av hverandre? Lager du kollasj, eller hvordan funker dette?
      Ha en fin dag videre! 🙂

    5. Oida, kjipt med bilen. Får håpe det ikke ble for dyrt :S
      Noe lignende skjedde med bilen vår for et par år siden. Naboen klarte å rygge rett ned i den da den sto parkert foran huset vårt. Dette skjedde dagen etter at vi kjøpte den forresten. Haha, ikke så mange blide fjes der nei, men jaja det var jo ikke så mye å gjøre med saken annet enn å sende den til reparasjon. Det ble jo naboen som betalte så i grunnen gikk det greit.
      Elsker kjolen forresten. Herlighet så fantastisk fin! 😀

    6. Åh, du tar så fine bilder! Og de er så utrolig fine når ikke de har alle disse redigeringene!! Ser mye proffere ut! 🙂

    7. Nydelig antrekk! Det var så sommerlig og fint! Håper det går fint med bilen da, og at skadene ikke koster alt for mye..

    8. Hei Marthe! Fantastisk kjole!! Hvordan er størrelsen på den?
      Dersom jeg er en M, men som til tider kan gå ned til S – har du noen formening til hvilken jeg bør velge? Hehe

    9. Fanny: Heisann! Den er normal tror jeg. Jeg bruker XS i kjoler og det er denne også. Den er verken stor eller liten i størrelsen 🙂 Jeg ville tatt den i M hvis det er det du stort sett bruker. Vil du ha den strammere eller kortere så gjør du bare som meg og trekker noe av kjolen inn under belte som følger med. Da blir den litt finere i fasongen 🙂

    10. Karoline: Huffda! Ja, da er det litt kjipere igjen. Huff, også en helt ny bil! Hehe <3 Jaja, det går som regel bra så lenge den skyldige sier ifra og ikke stikker fra stedet 😀 Da er det jo bare å sendepå reperasjon som du sier 😀 Tusen takk Karoline. Glad du likte den nye kjolen <3

    11. Hege Kveum: Tuusen takk Hege! Jeg har bare lastet opp bildene som jeg pleier (i 900pixler) og deretter halvert de bildene som skal stå ved siden av hverandre. Dette gjør jeg bare ved å ta tak i en av de små, hvite firkantene på kanten av hvert bilde og dra det mindre til det er halvparten så stort. Dette fungerer forresten bare i internett explorer eller Mozilla Firefox. Ikke i Google chroome 🙂

    12. adadb: Herlighet for en fin tilbakemelding. Slike kommentarer settes stor stor pris på 🙂 Herlig å høre at du fant inspirasjon i dette blogginnlegget som jeg skrev for en stund tilbake og at du nå blogger mer seriøst. Kjempemoro! Ønsker deg masse lykke til videre, og tusen takk for gode ord <3

    13. Så fint kjole! Den var virkelig fin og sommerlig 🙂
      Gleder meg til video-blogg! Snakker du i den?

    14. Åh, for en nydelig kjole! Du er så fin Marthe, blir alltid så glad av å lese bloggen din, alltid så mye positiv energi og utstråling!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg