Søndagstur i duskregn

Hvordan kan man la være å trekke på smilebåndene av et slikt bilde? Jeg ville nesten drepe meg av latter da jeg så gjennom disse bildene. Tror aldri jeg har sett noe så nusselig i mitt liv. Kristine og jeg tok i ettermiddag med oss hver vår hund på tur i duskregnet. Bella var som vanlig ikke særlig fornøyd med å måtte være med, men hun kom seg gjennom denne turen også. Lille, fisefine pingla mi.

 

Dyreelskere som vi er, måtte vi selvfølgelig ta turen gjennom skog og mark til Holte gård hvor det om dagen er rene zooen. Det krydde av både høner, geiter, kaninunger og kattunger. Jeg blir jo som et barn i slike omstendigheter.. Må kose og klappe på alt som er. <3

Hundene oppførte seg eksemplarisk, og vi koste oss med både jenteprat og latter. Slike turer MÅ vi bli flinkere til å dra på. Ikke bare om søndagene, men i ukedagene også. Å få kommet seg ut i frisk luft gjør bare noe med humøret. Det slår aldri feil, uansett vær!

 

Et fint, lite bildedryss fra turen vår. <3
Jeg kunne ikke bedt om en bedre søndag!

20 kommentarer
    1. Jeg totalforelsket meg i den sorte og brune hunden. Kan jeg få lov til å spørre hva slags rase det er, og hvor stor den blir?<3 Nydelig!
      Ser ut som dere hadde en fantastisk koselig tur. Og litt regn er bare koselig 🙂

    2. Julianne Nyquist: Hihi, det er en blandingshund av fem raser om jeg husker riktig! Nå husker jeg bare border collie, labrador, og rottweiler, men jeg kan høre med Kristine hvilke to andre raser han er også 🙂 Valpen er i hvert fall helskjønn. 😀

    3. Så koselig 😀 Hærlige bilder 😀 Ha en super kveld og kos deg <3
      Hehe så ikke at navnet mitt ikke stod der når jeg postet komentaren 😛

    4. Border collie, labrador, rotweiler, gordon setter og golden retriever blanding! 😀
      Tipper han blir 40-45 kg :-)!

    5. Hei! Kan du hjelpe meg å dette? Hadde satt stor pris på det!
      Hei kjære russer!
      Lurte på om dere ville gi meg et russekort hver? Siden jeg samler inn russekort, og skal gi det til en liten jente som ligger på sykehuset i Bergen med blodkreft… Hun kan ikke gå ut på 17 mai for å spør russer etter russekort. Det er de minste vi kan gjøre for å hjelpe henne! Tror hun hadde satt stor pris på hver enste russekort hun hadde fått! Jeg ber om at hun skal bli frisk.
      Tusen takk for de som vil hjelpe henne. Hadde satt pris på om dere kunne skrive en liten hilsen bak på kortet. Hvis dere vil sende kort så er adressen min:
      Rådhusgata 6
      4360
      Varhaug
      Mvh. Siv Haugstad

    6. Har lurt på en ting, hva gjør du for å være så brun hele tiden? Solarium eller selvbruning? Du har en utrolig fin brunfarge! <3

    7. Anonym: Tusen takk for det! Så hyggelig <3 Jeg har nok tatt en del solarium den siste tiden så det er nok det 🙂 Jeg har aldri brukt selvbruning i mitt liv. Synes det er så kjipt at fargen går så fort bort igjen, men jeg prøver å ta sol ihvertfall 1-2 ganger i uken 🙂

    8. Åh, herregud, jeg trodde at du sa at geitekillingen i det øverste bilde var hunden din xD Søt da !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg