Klarer vi 14 000 følgere?

God morgen og hei lørdag! Har dere fått en fin start på helgen? Jeg tilbrakte hele fredagskvelden på jobb, men herlighet så moro jeg hadde det. Nattåpent + 25% på hele butikken = Ville tilstander! Jeg kom meg ikke hjem før kvart på et i natt og da var det bare å hoppe rett i bingen. Nå skal jeg snart av gårde på jobb igjen, men jeg ville innom for å ønske dere en fin morgen først. -Og kanskje har jeg forhåndsskrevet noe til litt senere også? Hvem vet? Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene på forrige innlegg forresten. Det er så hyggelig å skrive slike innlegg når de blir så satt pris på. Dere er herlige. <3 Alle kommentarer skal nå være besvart!

Vi nærmer oss 14 000 følgere på instagram! I skrivende stund har jeg 13 811. Det er slett ikke verst! Klarer vi 14K i løpet av dagen? Det ville vært superstas! Under og over her får dere mine siste “insta updates”. Nå har jeg ikke hatt mobil på halvannen uke, men jeg har lurt meg til å publisere noen bilder gjennom Jonas sin et par ganger daglig.. Ellers har jeg funnet ut at jeg må følge litt flere profiler selv! Har dere noen gode tips til instakontoer med inspirasjon til mat, mote, trening, reising og tja.. Dere vet hva jeg liker.. Så hyl ut i kommentarfeltet under her. Halve årsaken til at jeg har instagram er jo for å bli inspirert! Jeg trenger min daglige dose inspirasjon. <3

Follow me on instagram: Marthekborge
Nå må dere ha en alle tiders lørdag så skrives vi senere!

39 kommentarer
    1. Du må følge unprocessyourfood!! Det blir lagt ut små filmsnutter med superenkle og utrolig smakfulle oppskrifter på sunne godbiter hele tiden<3

    2. Fulgte deg nååå! har lett etter profilen din lenge, men ikke funnet ut hva du het, men nå endelig!
      elsker at du blogger så variert! litt om tips og triks, oppskrifter, trening og hverdag.
      favorittbloggeren min, også fordi du alltid tar så utrolig fine bilder 🙂
      så da gleder jeg meg til å se alle de fine bildene på instagrammen din 🙂

    3. Elsker å følge deg på insta 🙂 jeg skal i konfirmasjon idag 🙂 så du får ha en kjempe fin Lørdag, så legger jeg kanskje igjen en komentar til når jeg er kommet hjem vist jeg ser ett til innlegg 🙂 klem

    4. Bruker du weheartit? Der finner man masse inspirasjon. Jeg blir i så godt humør av å titte innom der 🙂 Anbefales!

    5. Helene: Så hyggelig Helene! 😀 Tusen takk for en herlig tilbakemelding. Setter stor pris på slike kommentarer 🙂 Håper instabildene faller like godt i smak som blogginnleggene nå da 😀

    6. Elsker å lese bloggen din og er SÅ glad for at du har fått deg instagram!
      Er så gøy når du legger ut antrekk 🙂 i love it!
      Håper du kan følge meg på: sivrenateaamdal 🙂 da hadde jeg blitt utrolig glad!
      Legger ut en del antrekk og ting jeg shopper og også en del interiør.
      Ha en super lørdag!

    7. Jeg glemte også pinkoden på telefonen en gang og da fikk jeg bare netcom til å sende meg pukkode i en mail til meg. Det ble fikset med en gang.
      Forslag til instagram:
      #godtno #iherb #lindastuhaug #lisefinchenhagen #morshus (interiør )

    8. Du har så utrolig mange fine sko og sandaler. Kan du lage et innlegg om det, med linker, tips til antrekk, skobutikker, netthandel osv? 🙂

    9. @_siri_l_d @ohgirlstyle @nike @healthy_girl
      bra brukere på instaram, jeg elsker foresten bloggen din. Du er norges beste blogger helt klart!!

    10. Så deg på jobb i dag, det var helt utrolig! Var helt i hundre! Du er nydelig <3 Turte ikke å spørre om vi skulle ta bildet sammen, så tok noen snikbilder, hehe 🙂

    11. Du er et stort forbilde! Leser bloggen din flere ganger om dagen!:)
      Lyst å se min?
      mitttnyeliv.blogg.no

    12. Elsker bloggen din! Kan du være så snill og følge meg på instagram: brmari
      Eller hvertall bare like et bilde 😉

    13. Har fulgt deg siden starten! 😀 Du er nok oppe i 14000 følgere på null tid! 🙂
      Det er kanskje litt random, men jeg har nettopp lagt ut en (amatør 😛 ) cover versjon av Bless the Broken Road på youtube! Jeg har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske, og du har lenge vært et forbilde for meg! Hadde vært moro å høre hva du syntes om sangen 🙂 Her er linken hvis du vil sjekke den ut: https://www.youtube.com/watch?v=t27NFk8eiKU 🙂
      Kos deg på jobb! Jeg skal kose meg med Eurovision Song Contest! 😀

    14. Hei 🙂
      Siden du er i tips fra lesere-hjørnet i dag så tenkte jeg å tipse deg om noe kjempe kult.
      Det er nemmelig… solbriller lagd av tre, ja ordentlig tre 🙂 Bjørk, lønn, ebony og bambus. Du kan sjekke ut http://www.shredwood.no eller instagram @shredwood.
      Eneste i Norge som selger det 🙂 hadde vært kult hvis du kunne delt et bilde av brillene på din instagram konto og hjulpet flinke Michael Williksen til å få flere følgere 🙂

    15. Følger deg på instagram, du er så stor inspirasjon! Hver morgen sjekker jeg bloggen og insta kontoen din for inspirasjon til antrekk 😀
      Jeg heter @veronicachr på instagram, jeg bor i New York og studerer mote så kanskje det er noe du kan finne litt inspirasjon fra? Håper du har en kjempefin helg, god klem <3

    16. Mote: @hippiehippiemilkshake @toneostensen @victoriatornegren @rebfre @marie_ullevoldsater @lisaolssonblog @fashiiondiaries @heidichic @fashioncherry
      Trening: @alexandrabring @kristinbirkelund @llone
      Reise: @jayalvarrez @miannscanlan
      Interiør: @foreverloveblog @heltenkelt
      Diverse: @moniquelund @martinesorthe @seewantshop @thisisfirstbase @wolfcubwolfcub @eirinkristiansen @camillapihlno @funnywhenitswrong
      Oi dette ble mange, hihi. Men disse gir hvertfall meg en god dose inspirasjon som dekker alle områder. Jeg har selv vært flittig bruker av instagram gjennom et par år nå, og vært innom mange forskjellige kontoer. Disse brukerne er håndplukket for min smak og det jeg blir inspirert av. Vil anbefale deg å titte innom disse, om ikke alle så ihvertfall noen 🙂 Håper dette er til hjelp for nye brukere du kan følge, og trykk gjerne innom min også: @margrethejakobsen 🙂

    17. Jeg bare elsker å følge deg på Instagram og her på bloggen <3 Du virker som verdens herligste jente og sprer så mye glede! Tusen takk for at du er du! Jeg vet du kanskje ikke vil følge meg, men jeg skriver navnet mitt her i tilfellet du vil, hihi. Da hadde du gledet meg stort. @mjloveslions heter jeg i så fall. Ha en fin uke som kommer, vakre <3 Klemmer fra Martine

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg