What to wear…

…. a girl’s everyday question.

Morn, morn! Her er det ihvertfall en stykk jente som har stått opp på riktig ben. Jeg la meg klokken tolv i går kveld og var lys våken da klokken slo 07.00. -Så da var det bare å starte dagen en time før vekkerklokken skulle ringe. Jeg hadde store planer om å ha en supereffektiv morgen, men slik ble det altså ikke. Vel, noe fornuftig har jeg fått gjort, men jeg har som vanlig brukt aaalt for lang tid på å finne ut hva jeg skal gå med. Noen som kjenner seg igjen? For å være ærlig så har jeg enda ikke funnet det ut, men nå må jeg bare forskyve problemstillingen for hvert øyeblikk skal jeg spise frokost, hoppe i treningsklærene og fly avgårde på ukens andre PT time!

Ville i grunn bare innom for å ønske dere en sprek torsdag! -Og sørge for at dagens første oppdatering ikke kom så sent som i går. Jeg har hatt en fryktelig dårlig rutine på blogginnleggene mine de siste dagene, men nå er det slutt på det! <3 I’m back.

Vi skrives mye mer senere i dag. Have a great day!

36 kommentarer

Siste innlegg