New in: Summerdresses

 

Kjenner jeg gruer meg litt til å treffe Geir igjen nå ja.. Har gått en smule bananas på shoppingfronten den siste tiden.. Sommergarderoben må handles inn da vet dere! Er sikker på at Geir har full forståelse for dette. Høhø! Han pleier i hvert fall å nikke pent og si “jeg forstår” når han ser på bankkontoen min og finner Brun og blid som en lang rekke av utgifter nedover. Brunfarge må man også ha! Hallo i luken.. Nytter ikke å se ut som et levende lik når solen skinner og kjolen skal frem igjen!

Dere har kanskje skjønt det alt, men frøkna tok seg en 40 minutters shoppingrunde etter jobb i dag. Det var ikke få ting som fikk bli med hjem heller. Undertøyskuffen måtte fornyes, og noen nye sommerkjoler måtte få bli med hjem sammen med litt nytt, lyst vårtøy. Den sorte kjolen som dere ser på bildene over her ble kanskje min nye storfavoritt. Aldri sett maken til lekkerbisk av en kjole! Den satte som klistret på kroppen! Ofte synes jeg kjolene ser litt “tacky” ut når de sitter så tett til kroppen, men denne var bare superelegant! Skal vise dere den med bedre bilder så fort vi har fått tilbake sommervarmen i Kristiansand. Den var virkelig helt perfekt. 


Topper og skjørt fra Gina Tricot

Denne søte lille saken forelsket jeg meg også fullstendig i!
299 kroner fra Mango.. Nydelig til varme sommerdager. <3

60 kommentarer

Siste innlegg