My latest faves – Har du en favoritt?

God morgen! Håper dere har sovet godt. Jeg hadde vekkerklokken på “supertidlig” for å få unnagjort litt skrivearbeid på morgenkvisten i dag, og nå tenkte jeg å dele mine siste antrekk med dere i et aldri så lite bildedryss. Været har vært fantastisk de siste to ukene, men nå ser det ut til å ha snudd, så nyt disse sommerslige bildene av antrekk i form av sommerkjoler, shortser og skjørt. Fremover vil jeg nok ikke bli å se i noe av det. Krysser bare fingre og tær for at finværet i det minste kommer tilbake til 17.mai. Da.Vil.Vi.Ha.Sol!







Husker dere da jeg fortalte at jeg glemte mobilladeren hos frisøren forrige mandag? Vel, jeg fant en måte å lade mobilen på til slutt, men det gikk altså fire dager før jeg i det hele tatt fikk skrudd mobilen på, og da jeg endelig fikk gjort det, husket jeg ikke engang min egen pin kode. Tror dere jeg har kontroll på papirer som viktige koder står på? Selvfølgelig har jeg ikke det. Kommunikasjonen mellom meg og mine nærmeste har altså den siste uken foregått på facebook, og da facebook også begynte å streike i går kveld visste jeg ikke riktig hvor jeg skulle gjøre av meg. Haha! Snart må jeg vel kontaktes på den gode, gamle måten.. Via brev i posten. <3

Har dere noe spennende på planen for denne tirsdagen? Jeg skal avgårde på jobb om en liten time, men jeg har en kort vakt på bare fire små timer så jeg er nok hjemme igjen før jeg vet ordet av det, og da skrives vi mer vet dere! Ville bare ønske dere en fin dag!

Det var mine siste antrekk! Got yourself a favorite?
Vi skrives igjen når jeg er hjemme fra jobb. Have a lovley tuesday!

24 kommentarer
    1. Såå herlige antrekk – er så herlig med sol og fint vær! Krysser alt for at solen skinner til neste helg 😀 Hvor er kjolen på headeren fra? Den eer så fin..!

    2. Hei Marthe! Enda en gang noen flotte antrekk på en flott jente 🙂 Mine favoritter er nr 2, 3 og 7 😀 Sååå fine! Å – skulle virkelig ønske du hadde salgsblogg altså (siden jeg ikke har sjans og komme på utsalgsdagene dine i Kristiansand). Nå er du vel halvveis i arbeidsdagen din allerede, så får du ha en fortsatt fin dag 🙂 Klem<3

    3. Så vakker du er 🙂 elsker alle antrekkene dine <3 Hehe Marthe da, du må jo ha kontroll på tingene dine 😉 Kos deg på jobb og ha en fin dag<3 Her skinner sola 😀 hihi

    4. You are beautiful! Elsket det siste antrekket med den
      hvite blomsterkransen og det antrekket hvor du har på deg
      kjolen fra Bikbok 🙂 <3

    5. Hei:) Først vil jeg si det at du er helt nydelig! Men jeg lurer på en ting, vet du hvor lang tid det tar og få en pakke fra Windsorstore.com ? Eller vet noen av dere andre det? håper veldig på svar!:)

    6. Ida Rygnestad: Hei Ida. Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding 😀 Blir så glad! <3 Skulle gjerne holdt klessalg hos deg også, men det er fare for at det vil bli litt styrete! Hehe. 😀 Jeg har solgt en del klær over nett tidligere, men noen ganger blir det også fryktelig stress. Plutselig dukker ikke pakken opp eller så koster frakten like mye som klærene og da blir det jo ikke så billig for dere igjen. 🙂

    7. Bildene kommer ikke opp hos meg akkurat nå for en eller annen merkelig grunn. :/ Men du er sikkert nydelig som alltid og antrekker er nok til å dø av!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg