Takk for utfordringen – I did it!

Hahaha, jeg gjorde det! Etter å ha blitt utfordret to dager på rad, kunne jeg ikke annet enn å hoppe i havet. Vel, jeg ble riktignok dyttet av en stygg samboer, men jeg hadde faktisk tenkt til å gjøre det på egenhånd! Jonas ville le seg i hjel da jeg hang over denne iskalde båtsaken og skrek om hjelp til å få komme opp. Det var ikke snakk om at han skulle hjelpe, så slik ble jeg hengende og kave til jeg omsider fant frem til superkreftene mine. Haha, at jeg aldri lærer. Jeg vet jo at jeg ikke skal stole på gutten når vi er i nærheten av sjøen. Dette skjer jo hver eneste sommer! Aldri igjen sier jeg bare. Jeg er glad det er overstått for dette var mildt sagt K-A-L-D-T.

Takk for utfordringen Marius! Jeg var dessverre for treg med å ta den første utfordringen fra Andrea, og dermed skylder jeg henne en kasse med øl. Jonas filmet det hele så vi får se om jeg legger den ut på bloggen eller om jeg bare deler den på facebook og instagram.

Nå utfordrer jeg videre Malene Jensen, Selini Hanseth, Kristine Øverland, Christoffer Vikstøl, og svigerfar Lars Norheim. Dere har 24 timer på å hoppe i havet, ellers skylder dere meg en veldig god middag! Hoho, er det noen av dere blogglesere som har blitt utfordret?

42 kommentarer

Siste innlegg