En sprekere søndag

Puh! Føler jeg har gjennomgått enda en økt etter å ha redigert bildene fra formiddagen. Blir jo helt utslitt av å se disse nesten femti menneskene gi absolutt alt. For en sprek gjeng! -Og ja vi var nesten femti som frivillig dukket opp for en real omgang crossfit. Det var så gøy! Magnus og hans medarbeider Matthew hadde satt opp fire ulike seksjoner som vi gruppevis skulle holde oss på 7 minutter av gangen. På hver seksjon hadde vi flere øvelser som vi skulle gjennomføre flest mulig repetisjoner av og målet var å jobbe så hardt som mulig disse syv minuttene. Deretter fikk vi 2 minutter pause før vi flyttet oss til neste seksjon. Jeg fikk med meg Tina og venninnen hennes, og vi har dratt på bildekk, hoppet hoppetau, løpt bakkeløp med sandsekk, tatt pushups, situps, clean and jerks og mye mer.

 

Elsker bildet av Tina til venstre her. Dette ble tatt på seksjon nummer 2 og etter denne var hun sikker på at det verste var gjennomført. Vel, så ble hun introdusert for bildekket.. Det elskede bildekket <3 Det ble aldri noe enklere, men fy søren så bra vi følte oss etterpå! Jeg gleder meg allerede til neste søndag jeg. Jeg er ikke halvparten så sprek som mange av de som møtte opp i dag, men treningen er satt opp slik at den passer for alle. Har du syv minutt på en seksjon så velger du selv om du tar hundre eller ti armhevninger. Det er helt opp til deg hvor hardt du vil trene, men alt ligger tilrette for at økten kan bli veldig god. Du må bare gjøre ditt beste. Gi alt du har!

Magnus har også blogget om det fantastiske oppmøtet. Hvis dere har lyst til å se litt flere bilder fra den spreke søndagen så må dere gjerne ta en titt på blogginnlegget hans HER. Håper jeg kan gå i morgen for da har jeg ukens første PT time! Hoho. *Fingers crossed*

Et lite bildedryss fra økten. Sjekk den gjengen da! Herlighet for en innsats på alle sammen.
Har dere lyst til å bli med neste søndag så sees vi i Narviga klokken 12.00. Det er supergøy!

26 kommentarer

Siste innlegg