Antrekk – 040514

God søndag kjære lesere! Nå sitter jeg i stuen til svigers igjen jeg! Jonas og jeg fikk lyst til å invitere oss selv på middag for andre gang denne uken, so we did. For en fin søndag jeg har fått så langt. Da klokken slo 13.00 var dagens treningsøkt over. Fellestreningen gikk kjempebra! Det var supertungt, men veldig veldig gøy! Neste søndag skal jeg dra med meg alle Vero Moda jentene og ikke bare ei av dem. Vi fikk jammen kjørt oss, men hvor deilig er det ikke å kjenne seg stiv som en stokk på jobb i morgen? Hehe, er det bare jeg som elsker den følelsen? Magnus knipset en rekke bilder underveis så jeg tenkte å dele noen av dem med dere litt senere i kveld. <3

Nå får dere få dagens antrekk i første omgang. Herlighet for dyreaction vi skulle få i dag da. Akkurat da vi hadde rigget oss klare til å knipse disse bildene, hører vi et voldsomt bråk fra skogen like ovenfor. Vips der hoppet det to digre rådyr ut og løp rett mot oss. Det virket ikke om de registrerte at vi var der. Det var først da Bella febrilsk begynte å bjeffe, de brått snudde og løp i motsatt retning igjen. Haha, det har ikke vært greit å være Bella i dag. Først blir hun jaget av nabokatten og så blir hun nesten nedtrampet av rådyr.


Sandaler fra Zara, Skjorte, jakke og skjørt fra Bikbok

Nå har svigermor bakt oss skoleboller her. *MEGAGLIS*
Vi skrives igjen snart! Kos dere en hau så lenge <3

26 kommentarer

Siste innlegg