My favorite place to be

… is my homemade office!

Er det så rart? Det er så lyst og pent her. Spesielt nå som jeg har ryddet det for alt rotet mitt. *Rettelse* Kastet det nedi skuffene.. Ny kosedress har fått kommet på og jeg har nytt en varm kopp te mens jeg har funnet frem antrekket for dagen. Jeg skal på jobb om en liten time og blir der helt til halv åtte i kveld. Deretter får vi se hvor kvelden bringer meg videre. Jeg er blitt invitert med ut på grilling og festligheter både av bestis 1 og bestis 2, men er jeg veldig sliten så tror jeg bare at jeg blir sittende på kontoret denne lørdagskvelden. Haha! Hjelp, skrev jeg akkurat det? Hva er det som går av meg om dagen? Jeg prioriterer kontorarbeid fremfor festligheter med venninnene? Da feiler det meg noe. Det blir sikkert både grilling og festligheter når kvelden kommer. <3

Jeg kom hjem fra Annika halv tolv i går kveld og kastet meg rett i ryddedressen. Jeg ryddet og vasket både stue, gang og bad helt til halv to i natt. Hva da flink!? Nå gjenstår bare kjøkken og det skrekkelige klesrommet som er B-O-M-B-A-N-D-E-R-T av bare mine klær. Kanskje det blir både kontorarbeid og husvask på meg denne lørdagskvelden? Det verste er at jeg ville kost meg med det også. <3 Å sitte hjemme alene i kosedressen på en lørdagskveld gjør meg egentlig ingenting. Mitt eget selskap er jo det aller beste! Haha.

Så hyggelig å høre at dere likte den nye headeren forresten!
Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere har lagt igjen. <3

43 kommentarer

Siste innlegg