Antrekk – 020514

God kveld fra stuen til Annika! Jeg kom for en liten time siden.. Selvfølgelig 40 minutter for sent. Typisk meg. Jeg kommer meg bare aldri ut døren! -Men nå er jeg altså her, og jammen har jeg fått i meg masse god mat også! Annika hadde kjøpt inn et halvt tonn med reker til oss. Noe SÅ deilig! Jeg kan faktisk ikke komme på noe som fristet mer denne fredagen. Gode og mette sitter vi nå med hver vår pc på fanget. Haha, hva da sosialt? Jeg prøver å gjøre noe ut av de fæle antrekksbildene fra dagen (ser ut som en potetsekk på alle bildene), mens Annika lager ny header til meg. Herlighet så snill hun er. Jeg har nesten ikke lyst til å spørre henne om hjelp, for jeg vet jo at hun aldri sier nei. -Men så er hun jo så flink med disse avanserte redigeringsprogrammene sine at det går unna i en fei. Hun startet akkurat på den nye headeren og nå tipper jeg at den snart er klar. Hihi, håper dere også er klare for en liten forandring!

Jeg er utrolig nok ikke i skrivehumør i kveld, men jeg kan si så mye som at jeg har hatt en superfin fredag. Deler av dagen er blitt tilbrakt ute i solen. Deler av den er blitt brukt til shopping og deler av den er blitt brukt til et katastrofalt DIY prosjekt. Huff, noen ganger må det gå galt også! Denne gangen prøvde jeg å lage en søt blondeshorts, men resultatet så bare helt falleferdig ut. Hehe, jeg får prøve igjen en annen dag. Nå har jeg bare lyst til å nyte det som er igjen av fredagskvelden sammen med bestis.

 
Skjørt fra Thailand, Topp og jakke fra Bikbok, Sko fra ukjent butikk i København, Belte fra Gina Tricot

Dere får oppdatere igjen om en liten halvtime så ser dere sikkert en splitter ny header!

22 kommentarer
    1. Så pen du er 😀 <3 Gleder meg til å se den nye headeren 🙂 Kos dere masse og ha en fin fredags kveld videre <3

    2. Flott antrekk og header Marthe! Jeg bare lurer på en ting, har nemnlig lagt merke til at du smiler veldig mye, er det av og til litt slitsomt å smile selv om du egentlig ikke har lyst, men for bloggen sin skyld? Eller er du alltid så glad?:)

    3. Åh, du er så nydelig! Kjempefine antrekk, hver gang!
      Har du trukket vinner fra 2xu konuranssen? 🙂
      Kleem <3

    4. Du ser absolutt ikke ut som en potetsekk! Du må være den minst potetsekk-lignende personen jeg vet om! 🙂 Like pen og flott som alltid! Og veldig fin, ny header 😀 Ordentlig sommer, og det er godt. Syns faktisk alltid at din blogg er en med sommer-vibber, og det er skikkelig herlig!
      Håper dere hadde en fin kveld! Det hadde jeg! Etter noen måneder med tørketid fikk jeg endelig “skapt” ett nytt bilde jeg ble skikkelig fornøyd med. Kanskje det blir neste deltakelse i NM?? God natt fra meg! 🙂

    5. Frida Bringslimark: Aw <3 Du er bare for snill Frida! Hehe 😀 Glad du likte den nye headeren også. Tenkte det begynte å bli tid for forandring nå. 🙂 Ohoi! Så flink du er. 😀 Måtte inn på bloggen din og titte litt igjen nå og herlighet så mange kule bilder du tar. Likte spesielt begge bildene under "hederlig omtale". Utrolig kreativt! Du er jo helt rå jo 😀 Hvis ikke det blir NM på deg så vet ikke jeg. 🙂

    6. Lone: Tusen takk! Jeg vil tro at vinneren av 2xu konkurransen er trukket ja. Det er ikke jeg som får trekke vinneren, men den skulle ha vært trukket like etter påske 🙂 Klem! <3

    7. lavievivante: Tusen tusen takk! <3 Hehe, nei det er aldri slitsomt å smile 😀 Hehe, hadde jeg gått rundt og smilt hele tiden hele dagen så ville det ha blitt slitsomt, men de 10 minuttene jeg står foran kamera med et smil gjør meg ingenting. Jeg smiler stort sett hele tiden i hverdagen også! 🙂

    8. cecilia: Å <3 God du er. Jeg har nok ingen Stockholm reise i vente for de kommende månedene, men jeg skal muligens til et litt annet sted i Sverige på shoot i juni. Hehe! Du får ta med venninnene og reise på ferie til Kristiansand i sommer 😀

    9. Åh, såå fint Antrekk, Marthe! Du er virkelig flink på slikt! Er bildene forresten tatt på hamresanden? 😀

    10. Utrolig fint antrekk, og header!
      Kan du legge ut bilde av DIY shortsen? Hadde vært gøy å se, fordi det går jo ikke alltid bra når man prøver å lage noe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg