En kveld på Pieder Ro

Marthe: Blir du flau hvis jeg går med blomsterkrans på restaurant?
Jonas: …… JA.
Marthe: Eh! Når dama di er så fin så kan hun gå med hva som helst!!


Heh! Det ble ingen blomsterkrans foråsidetsånn. -Men jeg surmuldte ikke lenge. Hvordan kunne jeg det når jeg fikk sånn mat servert på tallerkenen? Gårsdagens middag var så vellykket som den overhode kunne ha blitt. Jonas bestilte seg en diger tallerken med baconsurret indrefilèt, og jeg smakte på husets andebryst. SÅ godt. Jeg skulle bare ønske jeg ikke spiste meg mett på det alt for gode brødet vi fikk før maten. Hehe, typisk meg. Spiser til brødskålen er tom selv om jeg vet jeg har to andre måltid foran meg. Jaja, det aller meste gikk ned og da dessertmenyen kom måtte jeg bare gå for det letteste de hadde.. Gratinerte bringebær med vaniljeis. Himmel og hav, noe så digg! Jonas og jeg satt bare og nøt oss, snakket om alt og ingenting og mimret om de aller beste restaurantbesøkene vi har hatt igjennom de siste 4 årene. Jeg kunne virkelig ikke bedt om en bedre tirsdagskveld. <3

Jeg kom hjem fra dagens PT time for en liten time siden og skal nå bare hive meg videre på jobb. Magnus og jeg knipset en hau av bilder til dere så et lite treningsinnlegg kommer på bloggen sammen med enda et innlegg litt senere i dag. Ønsker dere en deilig onsdag så lenge!

Håper jeg kunne friste noen sultne sjeler i dag også.
Vi skrives siden. Nyt finværet dere som kan det! <3

12 kommentarer
    1. Fristet veldig nå med et så godt måltid! Må prøve å spise der engang når jeg flytter til Kristiansand. Er det veldig dyrt der? 🙂

    2. Hahaha, det minner meg om i fjor da mannen og jeg skulle på date. Jeg hadde en helt vill sommerstemning og tok på meg hvit kjole, hvite awesome sko, og såklart hvit blomsterkrans. På vei til taxikøen på natten ble vi spurt 3 ganger om vi hadde giftet oss. Den blomsterkransen ble kastet veggimellom da vi kom hjem. 😛

    3. Så fine dere er!!!! 🙂 Så skikkelig koselig ut!
      Maten så utrolig god ut! Spesielt desserten, haha! <3

    4. Marthe, du er en utrolig flink blogger! Fine bilder, spennende tekst og ikke minst, du er nydelig!
      Hvem vant konkurransen? Hvis du har skrevet hvem, har du link til innlegget? 🙂
      Ha en fin dag videre! 🙂

    5. Hvordan klarer det å ha det så bra sammen? Noen tips du kan gi til andre?<3 Elsker bloggen din forresten <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg