Tilbakeblikk: Chiang Mai 2013

Nå begynner det å nærme seg et helt år siden jeg så papsen og lillebror! Det er en alt for lang stund. <3 Jeg har ikke sett dem siden jeg var på besøk i Chiang Mai i starten av juni 2013, og etter en fredagsmorgen med mimring kjenner jeg at jeg vil sette meg på første fly tilbake. Jeg savner alt med disse to ukene. Lillebror som himlet med øynene og sa “æsj” hver gang jeg spurte om å få en klem, pappa i sitt rette element, varmen.. Alle de spennende utfluktene papsen tok oss med på, huset.. Det nydelige huset! Jeg savner å spise sticky rise med kylling og søtsur saus til frokost, og jeg savner den eksotiske frukten som jeg trykket i meg fra morgen til kveld.

Fjorårets Thailandferie var perferkt. Jeg skulle ønske jeg kunne besøke dem oftere, men reisen koster og det er ikke bare bare å finne tiden til å dra heller. Til sommeren drar Jonas og jeg mest sannsynlig til sør, men jeg har et håp om å få besøkt nord også i løpet av høst eller vinter 2014. Det ville vært så fint å vise Jonas alt pappa har vist meg. Jonas ville ha elsket Chiang Mai. Her handler alt om kultur, god mat, shopping, parker og nydelig natur bestående av jungel og fjell. Det finnes ingen streder, men hva gjør det når man har alt dette andre + basseng på størrelse med et hav like utenfor huset? Hihi, gjett om jeg koste meg her hver morgen. All by myself <3

The master bedroom.. Skulle gjerne våknet opp til dette synet litt oftere. Å ta frokosten på balkongen slo heller aldri feil.

Vet dere hva? Jeg savner til og med lillebror spise innsekter og frosk med hele ansiktet..

Marthe: Hvem i huleste spiser hele, grillede frosk pappa?

Åja… Lillebror.

Miss you little man <3

13 kommentarer
    1. Koselig og mimmre 🙂 Skjønner du savner dem 🙂 Får håpe det ikke er så alt for lenge til du skal besøke dem igjen 🙂 For noen hærlige bilder 🙂

    2. Så herlig! Skulle ønske jeg var der akkurat nå! Men det er en ting jeg lurer på, og det er om lillebroren din snakker norsk? Eller må du snakke engelsk? 🙂

    3. Hei Marthe borge. Jeg er, og har vært fast leser hos deg siden du startet opp. Jeg vet du jobber på Vero Moda, og i den anledning vil jeg spørre deg hva Vero Moda er opptatt av? Hva er så bra med Vero Moda? Hva står de for? Du skjønner, jeg skal på intervju på Vero Moda til uken, og finner lite om dette på internett.
      På forhånd takk for svar! Liker bloggen din utrolig godt forresten.

    4. Wow! Har visst ikke lest bloggen din i et år enda, for jeg visste ikke at faren din bodde i Thailand! (hvis det stemmer?) Ikke visste jeg at du hadde en lillebror heller! Så morsomt å få vite noe nytt 🙂 Selv har jeg en pappa som bor en to timers flytur unna, så jeg skjønner godt at du savner ham 🙂

    5. Ser så sykt herlig ut. 🙂 Kan jeg spørre hva faren din gjør i Thailand? Bor han der pga jobb? Jeg hadde ikke hatt noe imot å bo i Thailand for å si det sånn.. Ha en god helg 🙂

    6. Så herlige bilder<3 Hvordan er han egentlig lillebroren din? Er han halvt norsk? 😉 Så koselig ut 😀 god helg

    7. Hvordan var varmen der når du var der? Jeg og kjæresten vil gjerne reise dit i starten av sommerferien, men vi har hørt at det er regntid i Thailand da. Er det verdt å reise selv om varmen ikke er på sitt høyeste eller bør vi vente til det er sommer der nede? Og hvor vil du anbefale å reise på kjærestetur? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg