Act like a lady, lift like a boss

Er jeg ikke flink? Haha! Føler allerede jeg begynner å få teken på crossfit. Jeg gjennomførte min andre PT time med Magnus i går formiddag og fikk nok engang kjørt meg! Jeg fikk prøve meg i en helt genial øvelse kalt “Man Maker”. Her snakker vi effektiv trening. Dere må gjerne ta en titt på Magnus sitt siste blogginnlegg for å se hvordan denne øvelsen fungerer. Han knipset noen steg for steg bilder av meg under gårsdagens trening og laget en bildecollage ut av det hele. Genialt for dere som går på treningssenter og har muligheten til å trene med kettlebells selv! På ti minutter fikk jeg i oppgave å gjøre flest mulig repitisjoner av denne “man maker” øvelsen. *Beastmode on!* Annen hvert minutt fikk jeg pause, men deler av pauseminuttet skulle jeg også bruke på å ta 3 burpees. (Legge meg på magen, sprette opp igjen på føttene og hoppe med armene i været). Høres fantastisk lett ut, men etter et minutt med “Man maker” føltes ingenting lett! Dere kan jo prøve det ut selv neste gang dere drar på trening! Se bildebeskrivelsen til Magnus HER.

 

Målet er jo at dere også skal få noe ut av disse treningsinnleggene mine! Enten det er tips til nye øvelser eller bare motivasjon til å få rumpen i gir selv! Denne fredags morgenen våknet jeg nok en gang opp god og støl, men det føles faktisk skjønt. Da vet jeg at strevet lønner seg. Nå skal jeg ikke treffe Magnus på fem dager, men jeg har fått i hjemmelekse å gjennomføre minst èn treningsøkt på egenhånd innen neste PT time, og det skal jeg da klare! Hadde det ikke vært for at jeg reiser bort for tredje helg på rad så ville jeg også ha deltatt på Magnus sin gratis-fellestrening denne uken. Hver søndag arrangerer Magnus og hans medarbeider gratis fellestrening for alle som måtte ønske å dukke opp for en god treningsøkt med to flinke personlige trenere. De har allerede holdt på i noen uker og hver eneste søndag dukker det sørlendinger opp i alle aldre. Er det noen som får lyst til å hive seg på førstkommende søndag så er det bare å møte opp i Narviga (ved bunnen av varoddbrua) klokken 12.00 og skru på modus “beist”! Jeg kommer forhåpentligvis til å delta neste søndag så da krysser jeg fingrene for at jeg får med meg noen blogglesere! Det ville vært så moro å trene sammen med dere. <3

Magnus etter gårsdagens økt..
 Det gjør vondt nå, men en dag vil dette bare være oppvarmingen din..



Er det noen av dere blogglesere som kunne tenke dere å trene sammen med meg en søndag?
Hvilken form dere er i spiller ingen rolle, og dere kan være så mange dere vil! It’s for free <3

28 kommentarer
    1. Du er så flott!:) men, blir ikke Jonas sjalu når du har en SÅ kjekk PT? Aldri i verden om min kjæreste hadde godtatt det.. Du er heldig!

    2. flink du er marthe!!
      hva er målet ditt med treningen? 🙂 og har du forandret kostholdet? ooooog hva spiser du etter trening? hehe

    3. marte: Tusen takk! <3 Jeg har ikke satt meg noen konkrete mål. Jeg vil vel egentlig bare være sunn og sterk. Føle meg opplagt i hverdagen, kjenne meg frisk og full av energi, og selvfølgelig klar for bikinisesong. Høhø 😀 Jeg har ikke forandret kostholdet mitt nei. Jeg spiser fremdeles det jeg vil og det passer meg veldig fint. Hehe 😀

    4. Line, du nå virkelig ha gjort noe tidligere som har vist at kjæresten din ikke kan stole på deg. Ser virkelig ingen annen grunn til at han ikke skulle vært ok med at du har en kjekk pt. Kan dere ikke stole på hverandre?

    5. Heisann! 🙂
      Fikk bare veldig lyst til å kommentere. Hehe
      Syntes du er utrolig flink til å blogge , tar fantastisk fine antrekksbilder! Og er utrolig god til å kombinere klær! 🙂 I tillegg virker du kjempe positiv og søt! Og er superflink til å svare lesere på kommentarer! Gøy å se 😀 Du er flink! 🙂
      Håper du får en fantastisk strålende dag! 😀

    6. Helene: Heisann! Nei så hyggelig å høre. Herlighet, her var det mange gode ord <3 tusen takk! Klart jeg svarer på kommentarene deres 🙂 Jeg gjør ihvertfall mitt beste! Det skulle bare mangle 🙂

    7. Hvor er dette? 🙂
      Jeg har vært på 4 crossfitøkter i Kristiansand tidligere, og det var supergøy! 😀 Da var vi i Odderneshallen også gikk vi ned til Ica (?) og i nærheten der, de var utrolig flinke og skal si vi var rimelig utslitte:p

    8. Åh, har alltid hatt lyst til å teste det ut! Blir gjerne med, selv om jeg er utrolig redd da jeg er litt kraftig – crossfit virker så krevende, men håper dette er noe jeg kunne klart!

    9. Har ikke vært på bloggen din på flere dager, men du er så flink til å oppdatere at det er masse å lese/se.
      Kjempekult treningstøy og det sitter knall. Men hva slags truser bruker du under slikt tøy ?
      Vanskelig å finne truser som er like behaglige når du virkelig bruker treningstøy til skikkelig hardtrening.
      Skal prøve å være på bloggen din hver dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg