Wich one is your favorite?

Åh, sol og 20 varmegrader står skrevet over alle disse antrekksbildene.. Det gjør meg så glad! Og håpefull om en varm og solfylt mai måned. Jeg kan ikke tro at det snart er mai! Hallo? Vi har bare en uke igjen av siste “vinter”måned. Nå kommer sommeren før vi vet ordet av det! Er det bare jeg som blir superdupergiret av å tenke slik? Jeg kom meg visst igjennom denne vinteren også! Haha. <3






Hva har dere på planen for onsdagskvelden? Jeg skal hente Jonas på jobb om en times tid, og da blir det romantisk filmkveld tenker jeg! Det føles alt for lenge siden sist vi satte oss ned, snurret film og spiste iskrem sammen. Det er vel ærlig talt bare fire dager siden sist, men det føles som et halvt liv for meg det vet dere.. Kan ikke få nok filmkvelder, og spesielt ikke med min aller kjæreste. <3
 

Har du et favorittantrekk blant mine siste så fortell meg gjerne hvilket det er!
Lurer dere på hvor noen av klærene er fra så er det bare å spørre.. <3 

63 kommentarer

Siste innlegg