Revet ut fra påskeferiemodus

Good morgen kjære, gode, tålmodige sjeler. <3 Jeg var så bekymret da jeg logget meg inn på blogg.no nærmere halv tolv i natt for å lese alt av dagens kommentarer. Tilbakemeldinger som “Du blogger dårlig!”, er de eneste jeg lar gå inn over meg, og da blir jeg så lei meg. Det er jo det siste jeg ønsker! -Men jeg glemte helt hvilken fantastisk gjeng dere er. Selv etter en hel dag uten en eneste oppdatering, finner jeg bare gode og oppmuntrende ord i kommentarfeltene. Åh, så glad jeg blir!

 
 

Jeg satte meg (stiv som en stokk etter mandagens treningsøkt) i frisørstolen til Marianne klokken 09.00 i går. Ante fred og ingen fare og planla tidenes blogginnlegg. Så ringer regnskapsføreren og forteller at jeg har et møte med han, rett før Jonas ringer og forteller at jeg begynner på jobb klokken 13.00. Hvorfor får jeg ikke med meg disse viktige tingene? Jeg.Er.Så.Fjern! Heldigvis klarte Marianne å gjøre håret mitt ferdig til halv et og da var det bare å råkjøre til jobb og utsette møte med Geir.

På jobb ble jeg til halv ti om kvelden og så var det bare å kjøre til Jonas sin jobb for å hente ham. Det ble med andre ord ikke et minutt til overs til bloggen! Sånn går det når jeg ikke klarer å komme meg ut fra påskeferie-boblen min. Hehe!

Bildene tilsier at Jonas og jeg hadde tidenes kjærestekveld etter jobb i går. Slik ble det ikke akkurat. Så fort bloggbildene var knipset, kastet jeg meg på hodeputen og snorket innen minutter. Nå har jeg fått skjønnhetssøvnen min og er klar (og forberedt) på en ny dag hos Vero Moda! Ville i grunn bare innom for å si tusen takk for alle gode ord. <3 Dere er fantastiske.

29 kommentarer
    1. Når du er så fantastisk og jordnær, så skal du ikke bekymre deg for dårlige kommentarer. Du er den eneste bloggen jeg leser for å nyte. Og du er den eneste bloggeren uten silikonpupper, hovne lepper og nakne bilder. Det liker jeg. Du er jordnær 🙂 <3

    2. Synes du er veldig flink til å blogge jeg! Hvis man ikke får tid en dag så er jo det forståelig, for man kan dessverre ikke få tid til alt alltid bestandig! Kjempe flotte bilder av dere : )

    3. Jeg digger i alle fall bloggen din, jeg er dårlig til å legge igjen kommentarer om det da, dessverre! Du er et supert forbilde, og det er tydelig det ligger mye arbeid bak hvert innlegg. Jeg er ny i blogg verdenen, men jeg håper at jeg en dag kan klare å blogge så bra som du! 🙂 stå på!

    4. Jeg digger bloggen din, du virker så herlig! Stå på, en liten blogg-pause kan vi akseptere 😉 Ha en fin dag på jobb vakre deg! Du kunne ikke lagt ut litt styrke-øvelser man kunne gjort hjemme, uten så mye utstyr? Nydelig hår, du er så vakker <3

    5. Søte Marthe <3 hørtes ut som en hektisk dag igår for deg :p sånn kan det bli av og til 🙂 Gjør ikke noe når du ikke blogger en dag 🙂 man trenger jo ikke blogge vær dag 🙂 Ha en fin dag <3

    6. Du har veldig mange fine bilder på bloggen din! Men jeg synest til tider at bildene blir veldig “perfekte”.. Når du bare sitter i sofaen spisser du tærne dine f.eks. Man skjønner jo at det er ganske så oppstilt. De fleste bilder er oppstilt, det er ikke det, det blir bare veldig, hva skal man si “for perfekt”. Alt trenger ikke å være sånn som på film;) For all del, er du den mest forseggjorte bloggen jeg leser! Tenkte bare å gi litt konstruktiv kritikk:)

    7. herreGUUD, dere er bare såå søte<3 be sinnsykt glad av å se Jonas igjen, lenge siden sist synes jeg:)
      Forresten, så tror jeg grunnen til at du ikke får "du blogger dårlig" kommentarer osv, er fordi at du er mer moden mindre overfladisk blogger på en måte. Du er en rosablogger, som er fantastisk til å blogge, men samtidig så virker du så veldig ekte! Du er så naturlig! Du har ikke insjinert alt mulig her og der (så vidt jeg vet), så jeg tror flere kjenner seg igjen i deg enn enkelte andre blogger. Jeg heier på deg Marthe<3

    8. At noen skriver stygge kommentarer, de er bare misunnelige. Sitter bak Pc skjermene og skriver stygge anonym tilbakemeldinger, misunnelig på hvor flink du er i alt! Passet kjempe godt frisyren 🙂 prøv neste gang rød leppestift, da ser du perfekt<3

    9. Anonym: Tusen takk for en herlig tilbakemelding! Setter stoor stor pris på slike kommentarer 🙂 Glad for å høre at du tror flere kjenner seg igjen i meg og at jeg virker ekte. Det er hyggelig å høre! 🙂 Tusen takk for gode ord. <3 Stor klem

    10. Mari: Åå så glad jeg blir <3 Takk for det Mari! Klart jeg kan komme med noen tips på den fronten. Kanskje Magnus kan lære meg noen triks som jeg kan dele videre igjen 😀 Jeg skal treffe ham igjen i morgen så da kan jeg i det minste spørre han 🙂

    11. Ragna Roaldset: Tusen takk for gode ord. For en oppmuntrende kommentar 😀 Det er bare å stå på, bruke tid og erfaringen til hjelp så når du nok langt du også 😀 Stå på selv <3

    12. Du sier leserne dine er fantastiske, men du er nå fantastisk du og! 🙂
      Jeg lurte på en ting. Jeg og min samboer har tenkt til å ta en weekend i Kristiansand en eller annen gang i nærmeste fremtid.. så jeg lurte litt på om du vet om noe bra hotell der (ikke for dyrt, men heller ikke for stusselig)? Tenkte også en tur i dyreparken, er så lenge siden 🙂 du kunne ikke hatt et innlegg om ting man kan finne på i Kristiansand da? hadde vært veldig morsomt for min del, og kanskje for andre og? 😀

    13. Ane: Tusen tusen takk for det 😀 Hyggelig <3 Skal dere til Kristiansand for en helg så er det ingen tvil om hvilket hotell jeg vil anbefale dere. Ernst Hotell ligger midt i Kristiansand sentrum og er byens fineste hotell. Du kan bo på de billigste, minste rommene de har, men det er fremdeles luksus. Jeg har bodd på suiten her, men jeg har også sett de mindre rommene og de er virkelig flotte de også 🙂 Det er veldig mange som har etterlyst et slikt innlegg som dette og jeg har veldig lyst til å skrive det. Jeg vil bare finne tiden til det. <3 Dere må i hvert fall få besøkt dyreparken som du sier, og ta turen ned på fiskebrygga, ta en is her eller spise middag på en av de gode restaurantene som ligger på rekke og rad der 😀

    14. Eg syns at folk må slutte å klage over hvor mange innlegg du har og at du er overfladisk og ha masse meninger om hvordan du skal gjøre ditt og datt. Klart konstruksiv kritikk ( eller andres meninger) er jo ok innimellom,men at du blogger for lite??????? nå har noen drukket litt for mye i påsken igjen 😛
      Pga styr med MACEN får eg ikkje deg opp på bloggloving før etter noen dager så eg har slitt med å lære meg MAC derfor har eg vært litt sjeldent her inne,men det skal endres på nå håper eg 🙂
      Mine meninger er selvsagt heller ikkje viktigere enn andre sine,men for what its worth, eg syns du blogger nok og variert og holder ting spennende og fresh og morsomt og anderledes med alle de forskjellige typene innlegg du lager-om det er hyttetur, surfing, middagstips,DIY,kjærestekveld ,film,interiør eller jentedate osv
      Klemmeting <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg