Antrekk – 210414



God kveld fra Andøya! Jonas og jeg sitter i familieselskap vi nå. Min kjære svigerfar har blitt et år eldre i påska! Gjett om det smakte med kalkun og sjokolademoussè etter min første treningsøkt med Magnus. Jeg er helt gåen! Jeg ville bare kaste meg på sengen og sove i tre timer da jeg kom hjem, men det ble jo ikke så aktuelt. Hehe, jeg har på følelsen at min kropp kommer til å være superstiv i morgen. Hoho. <3 Vi knipset litt bilder fra økten tidligere i dag så disse kommer litt senere i kveld..

Nå tenkte jeg først å dele dagens antrekk med dere. Det har vært 19 varmegrader i skyggen her i dag, og i solen er det som en varm sommerdag. Helt fantastisk! Får vi dette været i morgen også så tar Jonas og jeg frokosten ute i hagemøblene for første gang i 2014. Kanskje jeg til og med finner frem bikinien! Tenk det.. I april! Åh, det er jammen ikke galt å bo på sørlandet om vår og sommeren. Det var godt og varmt i Oslo også i helgen, spesielt i går, men det er ingen by som slår Sørlandet på vår og sommerstid.


Skjørt fra Zara, Topp og belte fra Gina Tricot, Sko fra Bershka

Er dere ikke enige, sørlendinger? Kristiansand er best på vår og sommer!
Håper dere har fått en fin andre påskedag. Vi skrives snart igjen. <3

29 kommentarer

Siste innlegg