Antrekk – 150414



MY GOD, jeg elsker dette været! Hadde det ikke vært for at jeg jobber i dag så skulle jeg ha pakket piknik-kurven og dratt på tur. Jeg ville ha funnet meg et nydelig, lunt sted, satt meg ned, lest bok, spist lunch og muligens til og med slikket litt sol. -Men det har jeg hele neste uke til! Vi får sette det som et mål for neste uke alle sammen.. Tilbringe mye mer tid utendørs. Varmen ser nemlig ut til å ha kommet for å bli her, og det gleder meg STORT. Fortsetter det slik så kan jeg snart ta løpeturene mine utendørs i shorts!

Hehe, nei jeg får være forsiktig. Vil nødig fryse på meg en ny lungebetennelse. I skrivende stund er jeg faktisk på jobb, men Jonas og jeg rakk i det minste å knipse noen lyse og fine antrekksbilder til dere. Håper dere liker antrekket. <3 NYT dagen dere som har fri!


Skjorte fra www.madlady.se, Skjørt og belte fra Bikbok, Pumps fra Primark



Dette må være de verste skoene jeg eier. De er så utrolig vonde! Hoho.
Likevel drar jeg dem frem titt og ofte.. De er jo alt for fine til å ikke brukes!

19 kommentarer
    1. Hei! Hvor er buksa fra innlegget ”It’s always in my purse” fra? 🙂 og er det lenge siden du kjøpte den? Superfin!

    2. Åh, så fint antrekk! 😀 haha, har et par sko som er altfor vonde å gå i jeg også, men kan jo liksom ikke la vær allikevel 😀 man må lide litt for skjønnheten 😉 ha en fin kveld <3

    3. Hei Marthe! Jeg lurer på hvordan det er å ha en hund i huset? Vi har lenge tenkt på om vi skal kjøpe en hund eller ikke. Vi har ikke noe særlig forhold til hunder (ingen har hatt hund før). Er det noe viktig man må tenke på som førstegangskjøpere?

    4. Ida: Heisann! Å det er bare en fryd å ha den hunden som vi har ihvertfall! Hehe. Bella er jo bare en liten engel som går uten bånd, som aldri vil på tur og som helst vil ligge på fanget og kose hele dagen. Hehe. Jeg tror nok det er litt annerledes med de aller fleste andre hunder 😀 Vi har bare vår hund på lån til juni, så jeg vet ikke om jeg har noen spesielt gode tips til deg som førstegangskjøper av en hund. Undersøk litt rundt dette. På google finner man jo tips til alt i dag 🙂 Jeg ville bare sagt det som allerede er logisk: 1. Sørg for at dere har tid og ork til å lufte hunden så mye som den behøver. 2. Sørg for at dere har råd. Plutselig blir hunden syk og disse regningene fra veterinæren er ikke lave. Selv egenandelen kan komme på flere tusen kroner om du er rikig uheldig. 🙂 Ellers.. KJØP DERE EN HUND! Det skal definitivt vi gjøre en gang i fremtiden. <3

    5. Ingrid Jaobsen: Hei! Buksa fra det innlegget er fra New Yorker buikken, men jeg kjøpte den på New Yorker i Praha for 2 eller 3 år siden så du får nok ikke tak i akkurat den samme i dag. Men kanskje New Yorker har noe lignende inne nå? 🙂 Jeg kjøpte ihvertfall en lignende i mørk lilla for noen måneder siden på New Yorker i Kristiansand 🙂

    6. Heihei:) Utrolig fint antrekk!
      Du har en nydelig blogg! Elsker at du legger ut gjør selv prosjekter! Kjempegøy! Har prøvd en del av oppskriftene du har lagt ut, nyydelig mat! Og det siste her med diamanter på bhen, kjempestiling, det skal jeg prøve!
      Håper du får ei super påske:)

    7. Kjempefint antrekk!
      Jeg er ikke så flink til å kommentere så ofte, men jeg vil anbefale en bok til deg! Har du lest “Tak over Teheran”? Hvis ikke bør du absolutt lese den! 🙂 jeg har lest mange av de samme bøkene som deg og det er dine bokanbefalinger som har fått meg til å oppdage de beste bøkene og fått meg til å bli veldig glad i å lese! Så tusen takk! 😀 jeg tror du vil like tak over Teheran! <3
      God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg