The little girl in pink

Si hallo til min nye kjole! Planen var absolutt ikke å gå i kjole, men jeg hentet denne på posten til morgenen i dag, prøvde den på, og tok den aldri av igjen. Den var bare så alt for behagelig å traske rundt i. Liten og lett til varme sommerdager. <3 Nå kan den like godt bare forbli på resten av kvelden for jeg drar på sleepover til Annika så fort dere er oppdatert! Skal bare erstatte de ubehagelie hælene med noen gode tøfler så er jeg klar for en ordentlig girlsnight med film, kanskje litt usunnheter og snikksnakk. Det skal bli fint.



Det var faktisk Annika som tok disse bildene av meg i dag. Er jeg ikke heldig som har to så flinke fotografer like i nærheten av meg? Jonas kunne ikke stille som blogghjelper i dag, så da måtte jeg bare hive meg i bilen og kjøre til bestis for hjelp. Hun var litt bekymret for ikke å ha gjort en god nok jobb, men det hadde hun jo ingen grunn til å være. Syntes bildene ble superfine jeg! Annika, you did good! Nå vet jeg hvem jeg skal komme på døren til hver gang Jonas slår seg vrang og nekter å ta bloggbilder av meg. Haha!


Kjole fra www.modekungen.se, Cardigan og veske fra Vero Moda, Sko fra Bianco

Bella måtte også få være med på et bilde.. Lille engelen vår <3



Kjolen i rosa er dessverre utsolgt, men den finnes også i sort HER
Er det flere som skal på jentekveld denne mandagen?
<3

        Min kjole er sponset

34 kommentarer
    1. Ååh, du er bare så fin, Marthe! Du ser ut som en million dollar uansett hva du går i!! 😀 Jonas er en heldig kar 🙂 jeg har tviholdt mg i å kommentere igjen. Har ikke vært noe flink i det siste, og syns det blir så teit å bare gjøre det nå og da, men så er det jo like teit å la være når jeg uansett leser og har lyst til å kommentere. Latskap kalles det vel, hehe!
      Det ser så utrolig varmt ut hos dere! Her er det enda snø, regn og kaldvær.. gledes til etter påske, det blir herlig med varme og ekstra mye sol! Håper dere har ei fin påske så langt 😀 her jobbes det enda, og har hatt noen skikkelig sukkeruker siden jeg fylte år igjen, så denne påska skal være en av sunnere art!
      Stor klem fra meg til deg! <3

    2. Du er alltid så pen Marthe! Rosen og leppestiften kledde deg virkelig altså! Men nå er jeg veldig nysgjerrig på hvilke sminke produkter du bruker. tror sist gang var i september i fjor :O
      Foreslår gjerne innlegg for hva du bruker til morgenrutinene dine, sminker og kveldsrutiner, samt kropp og hår. Fortell gjerne hva som er så bra med akkurat de produktene!
      Jeg er en super fan av deg Marthe! stå på <3

    3. Herlighet, du er alltid så fresh! 😀 blir så inspirert av å se bilder av deg! Og kroppen din er jo helt stunning! Håper jeg ser halvparten så bra ut etter dette svangerskapet, hoho 😀 Ha en fin kveld, og kos deg masse på jentekveld 🙂

    4. Alltid gøy med nye klær som ikke går av etter prøving 😀
      Kos deg masse på jentekveld!
      Jeg skal ikke ha/på noen jentekveld, men skal slappe av rolig og stille 🙂

    5. Fin kropp du har! Men irriterer at du ikke gidder å svare på om du har silikon når SÅ mange lesere har spurt deg om det.

    6. Utrolig søt kjole til deg! Jeg kunne også godt ha hatt den <3
      Du kledde den bare så godt! Og jeg kjenner jeg gleder meg
      enormt mye til sommeren hvor man kan gå mye i skjørt og kjoler 🙂

    7. Anonym: Nei, denne nettsiden har jeg ikke hørt om engang. Men jeg vil nesten tro at reisen til Mauritsius eller Maldivene vil bli perfekt uansett hvilket selskap du reiser med. Det er jo bare magiske destinasjoner. Hehe 😀

    8. Jeanett Mikkelsen: Å <3 Tusen takk for det. Det gjør du helt garantert. Du er jo så slank at! Måtte inn og titte på bloggen din nå og må bare si at du gjør en veldig god jobb! Store og fine bilder, og et oversiktelig og fint design. Bare å stå på med bloggingen Jeanett 😀

    9. Stine: Tusen tusen takk for det Stine. Åh, jeg får aldri fingeren ut. Skulle ha oppdatert dere på den fronten for lenge siden, men det kommer altså et slikt etterlengtet sminkeinnlegg veldig snart! 🙂

    10. Frida Bringslimark: Frida! <3 Det var herlig å se navnet ditt i kommentarfeltet igjen gitt! 😀 Men du behøver slett ikke å legge igjen fine tilbakemeldinger hver dag. Du har masse å styre med, så en gang i blant som nå settes også stooor pris på 😀 Her er det utrolig fint vær om dagen. Solen skinner minst annen hver dag og når vinden ikke er her så føles det noen ganger som sommer. -Men for all del, skulle gjerne hatt det enda litt varmere jeg som helst skulle gått i kjole og sandaler hver eneste dag. Hihi. Håper det bare står bra til med deg Frida 🙂 Påskeklem!

    11. JA! du sier noe der. Hadde det bare vært litt varmere hadde det vært helt perfekt, men blir nok det etterhvert når det bare blir sommer først. hihi 🙂

    12. Kjempefin kjole! Likte fasonger veldig godt, men jeg finner den ikke på den siden da:/ lenge siden du bestilte?
      Bloggen din er utrolig inspirerende og kan lyse opp en grå regnværsdag! Fortsett slik:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg