It’s time for lunch..

God morgen! Huff, nå har jeg brukt fryktelig lang tid på å få ut dette innlegget. Jeg har nemlig noe veeeeldig distraherende snurrende på tvskjermen. MTV Movie Awards går i reprise på MTV og Zac Efron mottok nettopp en pris for beste “bar overkropp” filmscene. Gjett om jeg slapp alt jeg hadde i hendene da han kastet mikrofonen på gulvet og rev av skjorta? EYECANDY(!) Så fort Zac var gått av scenen, kom Channing Tatum på, og nå står søren meg Orlando Bloom der oppe. Gud, for en fantastisk fin formiddag!

Haha, nei nok om det! Jeg har ikke bare glant på fine mannfolk denne morgenen. Jeg har fått unnagjort min første ordentlige treningsøkt på tre uker. Jeg går fremdeles på antibiotika, men i dag følte jeg meg 100 % igjen så da var det bare å hoppe i joggeskoene. Etter en god løpetur etterfulgt av styrkeøvelser på stuegulvet, satte jeg meg ned med den nyeste utgaven av “Det Nye”, og en tallerken med tomat og mozzerellasalat. Blir det bedre enn det? Nå er hodet fylt med inspirasjon, og kroppen med energi. <3

Sol har vi også fått i dag! *GLEDE* Planen for dagen er ganske enkel. Blogge, treffe bestis, og bogge. Hihi. Det er påske, og dagens treningsøkt er overstått så nå er det bare å hygge seg! Ville bare innom for å ønske dere en fin mandag. Nyt ferien dere <3

Jeg må virkelig lage meg denne salaten oftere. NAM! <3
Den består av tomat, mozzerellaost, basilikum, pepper og hvitløk.

17 kommentarer
    1. HAHAHAHA perfekt rekkefølge på dem da på tv’n 😍 selvom jeg foretrekker Channing Tatum! Hehe
      Salaten så utrolig god ut óg.
      Håper du har en fortsatt fin morgen og påske <3

    2. Jeg er kanskje litt sær, men jeg har aldri vært glad i Mozarella. Ost generelt har aldri vært min favoritt, med mindre den er blitt smeltet. Og tomat er jeg ikke så glad i! Merker jeg høres ut som verdens mest kresne menneske, men dette ser allikevel veldig godt ut! 🙂
      Og btw: Zac Efron river av seg skjorta? Det er ikke feil på noen måte! Hot-hot-hot! 😀

    3. Hihi, ser godt ut 😀 jeg har vært på jobb idag jeg, jobber til og med Onsdag jeg 🙂 Ha en strålende dag 🙂 må du ikke se for mye på mann folk nå da 😉 Jonas kan jo bli sjalu stakkars :-p Hehe

    4. Malin: Hehe, ikke sant! Jeg skulle også aller helst ha sett at det var han som vandt prisen for bar overkropp scene. 😀 Hihi! Tusen takk og i like måte Malin 🙂

    5. Marthe: Hva synes egentlig typen din om at du kommenterer andre mannfolk på denne måten? Jeg vet de er kjendiser, but still. Kommenterer han andre damer/ kjendiser? “Hun der var bra fin…se den rumpa!” ol.? Bare lurer litt på hva slags forhold dere har, kan umulig være så mye sjalusi med i bilde. Hvordan takler du det om han kommer med slike kommentarer om andre jenter? Kanskje du har noen tips angående sjalusi?

    6. Balsamico er must på en slik salat, er sikker på at du liker det, jeg var heller ikke spesielt glad i balsamico før jeg prøvde på denne salaten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg