Follow me: Marthekborge

Da var det på tide med en liten kvelds-update! Er dere ikke enige? Jeg har sittet foran pcen helt siden vi kom hjem, men nå begynner jeg å se et lys i tunellen! En rekke mail og kommentarer er lest og besvart, så nå tenkte jeg å starte på planleggingen av neste helg! Hihi, går alt etter planen så drar jeg inn til hovedstaden for en ordentlig etterlengtet girls-weekend, men mer om det senere!

Det er lenge siden forrige oppsummering av instagramoppdaterinene mine, så over og under her får dere en smakebit på hva som er blitt lagt ut der de siste par ukene. Jonas sin bare rumpe er blant annet blitt delt med nesten 12 000 følgere. Heh! For ja, vi nærmer oss 12 000 nå! *Evig takknemlig ovenfor dere alle*. Jeg kan ikke tro at så mange tusen mennesker daglig liker alle bilder jeg legger ut og kommenterer så mye fint under dem. Tusen takk altså. <3 Jeg lurer fremdeles på hvorfor akkurat jeg er blitt så heldig.

Det blir en rolig kveld her i heimen. Vi er faktisk ganske slitne etter dagens lille skitur, begge to! Jeg blir nok sittende foran pcen i noen timer til, men når Jonas sin kyllingmiddag blir servert, må jeg nok legge arbeidet fra meg for kvelden. I know.. Hvilken mann! Ah, jeg skulle aldri tenkt på Jonas sin kyllingmiddag.. Nå kjenner jeg magen rumle allerede. Hvorfor har han blitt en bedre kokk enn meg?

1. Jonas og jeg gjør oss klare for en romantisk date! 2. Jonas på tur med bar rumpe. Ingen skal si at den gutten er sjenert! 3. Påskeferien er i gang! Det gode hytteliv. 4. Bella har vært verdens beste sykesøster de tre siste ukene. Tusen takk for godt stell mens jeg har ligget med feber og lungebetennelse. <3 5. My latest outfit. Endelig nærmer vår og varme seg. 6. DIY innleggene er tilbake. Ukens andre prosjekt! 7. Tidenes lunsj. Fruktsalat spist rett fra vannmelonen. *Vann i munnen* 8. Hjemmelagde frynsesokker.. Enda et DIY. Ble de ikke søte? 9. Manglende internett resulterer i hyggelig spillekveld med familien! 10. Bare en liten natta-hilsen fra kjæresteparet. 11. Familien på årets første piknik. – i hagen! JA til flere av disse i fremtiden. 12. Det var en gang et fylt påskeegg..


Følg meg gjerne på instagram: Marthekborge

14 kommentarer

Siste innlegg