Morgenstund på Bortelid

God morgen! Nå sitter jeg i en hyttesofa heldekket i saueskinn og blogger for dere. Farmor og farfar har verdens koseligste hytte. Den er ikke så stor, men vi har alt vi behøver. Tre små soverom med køysenger, et lite kjøkken og en stue proppfull av familiebilder, kunst og rosemalte møbler. Ah, jeg bare elsker å være her. -Og det tror jeg Bella også gjør. Her får hun jo dobbelt opp med oppmerksomhet!

Vi har akkurat inntatt en deilig frokost bestående av egg og bacon, og så fort dere er oppdatert tenker jeg at vi finner frem skiutstyret. Været er ikke helt topp i dag, men hva gjør vel det? Frisk luft må vi ha! Til tross for litt regn og litt plussgrader har vi fremdeles ca 1,40 cm med snø her oppe, og det må vi bare se og utnytte. Ellers er det fare for at jeg blir sittende og trykke i meg hele påskeegget mitt forann tven. Hihi, det ville vært alle tiders det også altså, men jeg blir litt lettere til sinns om jeg får kommet meg ut på en liten tur.

Håper dere har fått en fin start på helgen dere også. Jeg ble så glad da Angelina fikk flest stemmer og gikk videre på Norske talenter i går. Hun var så flink at vi måtte stemme på henne hele gjengen her. <3 Etter både Norske talenter og Senkveld, ble vi sittende oppe til nærmere halv et om natten og spille “Ludo” og “Gris”. Jeg tapte virkelig i absolutt alt og Jonas frydet seg vilt.. Heh, kjærleiken!

Vi skrives mer senere i dag dere! Kos dere så lenge. <3

31 kommentarer
    1. Så utrolig koselig<3
      Vi er også på hytta! Ser jeg feil eller har dere også hytte i panoramaveien?
      Koooooos dere masse videre!!
      Klem klem

    2. Når dere kjører hjem så må dere ta dere en tur innom Hannåsvollen Gård. http://www.h-vollen.com
      Det er en interiørbutikk på en låve som ligger en sidevei til høyre etter go cart banen i Evje. ( når dere kommer fra Bortelid ) Det er skiltet fra veien. Masse flott interiør. De har åpent fra 12 – 18 om søndager.

    3. Jeg elsker bloggen din! Har sittet i flere timer nå og lest gamle innlegg. Du burde vært på 1.plass! Super inspirerende blogg. <3

    4. Hei Marthe. Ser ut som du koser deg på hytta.
      Jeg skal til Thailand nå snart, og skal være der en måned. Vi vil besøke både Chiang Mai og Bankok, men trenger tips til det siste stedet. Vil gjerne finne en øde øy, med hvite strender og klart vann, hvor vi kan bo i Bungalow. Har du noen tips?

    5. Hei Marthe 🙂 Hytteliv er fantastisk – kos dere masse og god påske! Jeg er fast leser av bloggen din, og skulle gjerne bladd i arkivet ditt fra da du var i Mexico. Men når jeg går inn på den kategorien, så kommer ikke bildene opp (kun tekst). Vet du om det er noen grunn til at det er slik? Skal til Mexico til sommeren, og da er det så gøy å hente litt inspirasjon 🙂 Klem

    6. Astrid: Koh Samui er øya, banana fan sea resort er hotellet. Beste hotellet jeg har vært på i mitt liv, og jeg har vært på MANGE!

    7. Anonym: Å jeg fikk ikke lest denne kommentaren før nå. Jeg har ikke hatt nett det siste døgnet ser du. <3 Ellers skulle vi nok ha fått til et besøk på Hannåsvollen Gård 😀 Kanskje vi kan få det til neste gang! Tusen takk for tips i hvert fall. Nye interiørbutikker er alltid spennende å besøke 🙂

    8. Vår: Dette er “Naken i Hijab”. Jeg begynte på den for andre gang for noen uker siden og har ikke fått fullført den igjen før nå. Den er så fin! 😀

    9. StineH: Hei hei! Du jeg aner ikke navnet på stedet hytten til farmor og farfar ligger. Jeg vet bare at den ligger på Bortelid jeg 🙂 Hehe! Tuusen takk og det samme til deg. Kos deg masse på hyttetur i påsken 😀 Klem!

    10. Tusen takk alle sammen! Gode, og tålmodige dere har vært det siste døgnet. Jeg var litt bekymret for at det skulle være noen mindre hyggelige tilbakemeldinger i kommentarfeltet etter et par dager med dårlige oppdateringer, men dere er jo så snille! <3 God påske alle sammen!

    11. Synnøve: Heisann! Det skyldes rett og slett at jeg var nødt til å laste opp alle bildene på facebook for så å kopiere dem inn i blogg.no under reisen min. Nettet var så tregt der nede at dette var eneste måte å få blogget på, men da forsvant dessverre alle bildene fra bloggen da jeg kom hjem. Men du må gjerne legge meg til på facebook og se bildene fra bildemappen min der! Jeg heter selvsagt Marthe Borge, og profilbildet mitt er av meg i grått skjørt og hvit genser. 🙂 Mexico er fantastisk, så du vil få en heeelt utrolig ferie! <3

    12. ahh leste et helt halvt år for noen uker siden, den var såå fin. Gleder meg til å lese Naken i Hijab 🙂

    13. hihihi, må bare pirke litt selvom det er et “gammelt” innlegg. “1,40 cm snø” :))
      Ser ut som du hadde en fabelaktig påske! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg