Happy Easter Everyone!

For en dag! Åh, nå er frøkna lykkelig. Formen begynner virkelig å komme seg! Vi dro ut på en skitur på formiddagen i dag og det var så herlig å kjenne at kroppen ikke ble sliten av bare noen meter. Antibiotikatablettene gjør jobben sin! <3 Solen har stått på i hele dag og vi har kost oss sånn både inne og utendørs. Bella har fått luftet seg, vi har spist god middag og nå sitter Jonas og jeg med hvert vårt fylte påskeegg i fanget. I kveld skal hele familien samles forann Norske talenter, og jeg gleder meg halvt ihjel til å se lille “Angelina” synge igjen. Hun er så vanvittig sjarmerende! For ikke å snakke om flink.. Er helt besatt av denne lille jenta jeg.

Kamera ble selvsagt med på tur og under her får dere noen blinkskudd fra dagen. Håper dere har fått en fin start på helgen dere også. -Og på ferien! Herlighet det er jo påskeferie for mange av dere nå. Kanskje flere reiste til fjells for å gå på ski i dag da?

 

Oh, happy family days! <3

Er det flere som ser norske talenter fra fjellet i kveld? <3
Ønsker dere uansett en nydelig helg. Husk å fylle påskeegget!

19 kommentarer
    1. åå fantastisk å se at det fortsatt er snø der på bortelid! Skal kanskje på hytta selv der oppe, så nå ble jeg skikkelig glad, da jeg så det superbra været og snøen 🙂 Dere må ha en god helg, og en suuper ferie!

    2. Så fantastisk koselig 😀 Hihi her sitter jeg benka forran Norske Talenter 😀 Kos dere masse med Norske talenter og påskeegg 🙂 Ha en hærlig kveld <3

    3. Her i huset kommer påskeegget påskeaftem så i mellomtiden må vi nøye oss med kolibristenger 😛
      fine bilder glad det er dere på ski og ikkje meg da kan meg og Bella kose oss inne :)))

    4. Ser fantastisk ut! Skulle virkelig ønske jeg hadde mulighet til å reise bort denne påsken, men blir nok mye jobbing + lesing til eksamen for min del! Gleder meg til sommerferie jeg, hehe 😛
      Du er så flink til DYI-prosjekt! Lurte på om du kanskje kunne komme med en ide til hvordan vi jenter kan gjøre noe spesielt med våre converse-sko? 🙂 Er så mange som bruker det! Jeg vet ikke med andre, men jeg føler at converse kan brukes til nesten alt! Håper du kan prøve deg litt frem 🙂 Glitter, perler, stener – hva som helst! Har så lyst på noen skikkelig girly converse <3
      Elsker bloggen din! God påske! 🙂

    5. hannesaestad: Ja snø har vi massevis av, men jeg er redd vi bare fikk en dag med sol. Men kanskje påskesolen kommer tilbake til uken igjen 🙂 Tusen takk Hanne! OG good ferie til deg også 😀

    6. Erika: Tusen takk! Det er heldigvis ikke såå lenge til sommeren heller nå. Stå på i noen måneder til så er ferien der 😀 Jeg har faktisk ikke et eneste par converse selv, men jeg kan alltids se hva jeg kan få til! 🙂 Nå er jeg jo tilbake i “gamet” med DIY prosjektene mine 😀 Hehe! Good påske til deg også. <3

    7. oh yes i varmen med kakao og bok mmmmmmmm
      Kolibri egg er sånne marsipanegg med sjokoladetrekk og strø på som du får kun til påske, da er marsipanen inni gul Kolibristenger er det samme bare i sånne pølser.
      Helt lik som på vinteren da du får sånne pølser med *snø* på. Dette er de som er litt tykkere og du får 3 i pakken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg