It’s always in my purse!

Alle skulle hatt et inspirasjonsblad i vesken sin. Hverdagen byr på så utrolig mye venting. Venter man ikke på bussen, så venter man på å gå av bussen. Jeg kan glede meg til spisepausen min på jobb, vente og vente til halvtimen min kommer, og når den er der så sitter jeg bare rastløs og venter på at jeg skal ut og jobbe igjen. Det eneste som kan redde meg fra all denne kjedelige ventingen er faktisk en liten “inspirasjonsjakt”. Det er rart hvordan minuttene flyr når man sitter og drømmer seg bort med inspirasjonsbilder på instagram, pinterest eller i et godt blad som “Det Nye”. Jeg er som blogger avhengig av å være inspirert til enhver tid.  For at dere skal oppdateres på skikkelig vis vil jeg helst ha hodet proppfullt av nye idèer. Mange av dere spør hvor jeg får mesteparten av inspirasjonen min fra, og her har dere svaret. Instagram, pinterest, og favorittbladet “Det Nye”. 

Har dere et favorittblad? Jeg vil tippe at “Det Nye” er en storfavoritt hos veldig mange av dere. Det er bare noe unikt med “Det Nye”. Det er det eneste bladet jeg leser som virkelig skiller seg ut fra alle de andre. Her får man litt av alt. Ikke bare mote, og ikke bare lange artikler om trening og kosthold. Man finner inspirasjon innen mote, skjønnhet, trening og mat, og man finner både interessante reportasjer om alvorlige temaer og morsomme reportasjer om kjendiser eller mer overfladiske temaer.

Akkurat slik liker jeg det. Innholdet må være variert! <3 Er det flere der ute som har “Det Nye” som sitt favorittblad, men som enda ikke abonnerer på det? Nå kan dere få hele fem utgaver + den lekre sorte vesken fra bildene over her, til 199 kroner (+ porto 49kroner). Bare vesken har en verdi på 699 kroner, så dette vil jeg kalle et godt tilbud! Vesken er 40×30 centimeter og i imitert skinn. Den er med andre ord rimelig stor! Her får dere plass til både nistepakke, skolebøker, pc, og den nyeste utgaven av “Det Nye”.. Til all ventingen hverdagen har å by på! Hihi.

Høres dette fristende ut? Klikk hjem tilbudet eller les mer om det HER. Skulle dere ha noen spørsmål relatert til abonnementet til “Det Nye” så kan dere gjerne kontakte kundeservice direkte på denne mailadressen: [email protected]o



Kunne du tenke deg å abonnere på Det Nye?

Dere får altså fem utgaver + den fine vesken for 199 kr HER

   Annonse

35 kommentarer

Siste innlegg