Endring i reiseplanene!

Huff, det blir ingen surfeweekend på Jonas og meg! Det har oppstått litt trøbbel i den lange reiseruten vår, så vi må faktisk drøye det til en annen helg! Det er ikke bare bare å komme seg fra Kristiansand til Hoddevik nemlig. Først skulle vi ha tatt fly til hovedstaden, så skulle vi ha sittet på buss i hele 10 timer før vi skulle videre på ferje og enda en liten kjøretur. Når det er så mange transportmidler med i bildet så er det ikke alltid ting går som vi har tenkt. Helgens surfetur blir dermed avlyst! Arh, og jeg som hadde gledet meg sånn til å surfe og hilse på litt Stadt-blogglesere. Jeg takket til og med nei til en sponset Londontur fordi jeg skulle stå på surfebrettet denne helgen. Jaja, nå har Jonas og jeg stresset rumpene av oss for å få fri så nå har vi bestemt oss for å dra til Bortelid i stedet. Vi har alltid en plan B på lur vet dere! Farmor og farfar har hytte der oppe, og nå nærmer det seg to år siden forrige besøk. Da er det på høy tid å komme seg til fjells med besteforeldrene igjen! <3 


Kofferten er allerede pakket og blogginnlegg er skrevet, så nå hiver vi oss i bilen og kjører av gårde for en avslappende langhelg med god mat, tvtitting, brettspill og KOS. <3 Kamera blir selvfølgelig også med på tur, så selv om det ikke blir noen surfe-updates på dere så skal jeg ihvertfall gjøre mitt beste med bloggoppdateringer fra fjellet. <3

Må bare vise dere hvilken tass som kom på besøk til oss på morgenkvisten!
Kristinemor har fått seg hund og jeg er så misunnelig. For et nydelig vesen. <3

29 kommentarer

Siste innlegg