Black and Yellow

Oh my god. Jeg kunne ikke motstå disse da jeg gikk forbi Bianco på Sørlandssenteret i dag. Jeg skulle egentlig bare handle ingredienser til dagens DIY prosjekt, men sånn gikk det med den planen! Noen ganger er ikke selvbeherskelsen sterk nok. Jeg hadde nok klart å stå imot om de var ubehagelige å gå i, men det var akkurat der problemet lå! De satte så stødig på foten, så så bra ut og kostet ikke all verdens heller. SÅ.. Da var det bare å dra hjem og lage plass i den enorme skosamlingen. Hihi. <3

Har dere fått en fin start på onsdagen? Jeg har masse å ordne ettersom Jonas og jeg reiser på surfeweekend allerede i morgen tidlig, men jeg skal nok få oppdatert dere greit for det! Solen skinner også i dag, så forhåpentligvis får jeg knipset noen fine antrekksbilder til dere når Jonas våkner fra sin dypeste skjønnhetssøvn. Han har vært på nattevakt i natt og skal på enda en i kveld så jeg må bare la han sove så lenge han orker. Vil nødig reise på tur med en gretten zoombie i morgen!

Skoene er fra Bianco og kostet 599kr.
Hva synes dere? Var de ikke nydelige?

22 kommentarer

Siste innlegg