Vinn et 2XU treningsplagg!

Alle har vel hørt om merket 2XU i dag? Jeg synes alle løper rundt i disse treningstightsene om dagen. Shortsene har forsåvidt også blitt utrolig populære og det forstår jeg godt.. Jeg elsker disse kompresjonstightsene selv jeg! Jeg har tre av dem og det er stort sett bare disse jeg trener i. Stoffet er så lett og sitter så klistret til kroppen at jeg nesten ikke føler jeg går i tights i det hele tatt. Jeg kan skrive under på at 2XU tightsen er den beste jeg har prøvd og det er jeg nok heller ikke alene om. <3

Det beste med kompresjonstightsen er hva den gjør med blodsirulasjonen vår. Trykket mot lår og legger gjør at blodet lettere kan følge årene tilbare til hjerte og lymfekjertlene. Dette bidrar både til raskere oppvarming og optimal ytelsesevne. Treningstightsen beskytter også musklene på denne måten, slik at sjansen for å få belastningsskader reduseres.

2 XU tightsen er ikke bare pen å se på skjønner dere! En annen genial ting med compression-plaggene er at de faktisk har UV-beskyttelsefaktor på 50+ for maksimal solbeskyttelse under utendørstrening. Ikke verst bare det! Det var ikke akkurat dette jeg tenkte på da jeg gikk til anskaffelse av min aller første 2XU tights. Da var det mest utseende og det gode ryktet det gikk på, men nå vet jeg litt mer og jo mer jeg får greie på, jo mer får jeg sansen for 2XU. Tekstilet og alt er bare så gjennomført!

2XU har nå utvidet sortimentet sitt med både løpejakker, shortser, singletter, sokker, capser og t-skjorter. Utvalget er blitt både stort og fargerikt, og har den samme gode kvaliteten som kompresjonstightsene er kjent for. En vil fra og med denne uken kunne kjøpe disse produktene på flere butikker, blant annet G-MAX, G-sport og andre utvalgte sportsbutikker rundt om i Norge.

Til slutt vil jeg i samarbeid med 2XU Norge få holde en konkurranse for dere hvor premien er et valgfritt 2XU plagg! Alt du behøver å gjøre for å bli med i trekningen er å legge igjen en kommentar med navnet ditt og fortelle meg hvilken av disse 2XU varene akkurat du kunne tenke deg. Du har dobbel sjanse til å vinne om du poster et 2XU bilde på instagram og hashtager det med #2xunorge og #Marthekborge

Har dere sett så søte treningssokker? Vedder på at det er tusen praktiske ting ved disse også.
Vinneren av konkurransen trekkes etter påske! Masse lykke til dere. <3

            Annonse 

Vinneren av konkurransen er kåret. Silje Solli, du vil bli kontaktet på mail.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg