Vi skal surfe på Stadt!

Wæææ! Det er to måneder siden jeg sto på surfebrettet i Marokko. Nå skal jeg endelig få jobbet med surfe-skillsene mine igjen! I morgen er det bare fire dager til Jonas og jeg drar til Stadt for en langweekend på Lapoint sin surfeleir her. Jeg vet at jeg har noen blogglesere som er veldig stolte over å bo på dette stedet. Jeg har fått fortalt flere ganger hvor nydelig det er her, og nå skal jeg altså på oppleve stedet selv. Ikke alene, men med min kjære! -Som aldri har stått på et surfebrett før. Hihi, gleder som et barn til å se ham rocke bølgene. Han er så atletisk av seg at dette vet jeg han kommer til å beherske kjempefint.


På torsdag drar vi altså inn til Hoddevik på Stadlandet for å bo på surfeleir i tre dager. Jonas skal lære alt fra bunnen av, mens jeg skal kastes ut i level 2. Haha, gliser bare ved tanken. Jeg har allerede bedt Jonas legge seg på stuegulvet og padle for meg. Hehehe, tenke jeg skulle lære han de første stegene så han rekker å bli like god som meg i løpet av helgen! Jeg håper bare de norske bølgene er like snille med meg som de marokkanske. Heh! Vi er i april måned, så det vil bli en kjøligere opplevelse, men vi skal selvfølgelig ha tørrdrakter som dekker oss fra topp til tå. Wæææ, dette blir så spennende! <3

Jeg gleder meg til å komme bort og bare kjenne på at jeg befinner meg et sted langt borte fra alt. Her er det bare Jonas, meg, andre lapoint surfere, majestetiske fjell og krystallklart vann. Ah, det skal bli så fint! Jeg skal bare bli litt friskere først. 


Dere må gjerne lese litt mer om Lapoint sin surfeleir på Stadtlandet hvis dere vil det. HER finner dere alt dere trenger å vite om leiren, rommene man bor på, selve stedet, og de ulike surfenivåene. Ellers kommer jeg selvfølgelig også til å blogge om surfehelgen vår. Kamera blir som vanlig med over alt! Ah, jeg er så spent. Level 2, som jeg nå kommer til å få prøve meg på kan dere lese mer om HER. Det er for dere som har surfet litt tidligere og som ikke ønsker å begynne helt fra begynnelsen av.

Kanskje jeg får hilse på noen Hoddevik-blogglesere også til helgen? I hope so!
Dere kan også klikke på bildene for å komme til nettsiden for surfeleiren. <3

            Vår reise er sponset av Lapoint 

32 kommentarer
    1. Åh så heldig dere er 😀 Skjønner du gleder deg 🙂 Ser skikkelig fint ut der 🙂 Ha en fin kveld <3

    2. Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det! Har meldt meg på ungdomsleir på stadt i sommer, sammen med en venninne. Gleder meg SÅ mye, det høres så gøy ut!! Kos deg masse:)

    3. Anette: Å så gøy! 😀 Da blir det vel ekstra moro for deg å lese om den kommende helgen. Da får du en smakebit på hva du har i vente for sommerferien 2014 😀 Tusen takk Anette <3

    4. Det er fantastisk der ! Håper bare dere er heldige med været. Det er helt sinnsjukt fint på stadt 🙂 hvordan skal dere reise for å komme dere dit? :)😀😊

    5. Om dere får tid iløpet av helgen må dere reise til Måløy og til Refviksanden, som er kåret til norges vakreste strand flere ganger 🙂 Vi har det helt fantastisk vakkert her på denne tiden av året !

    6. HURRA! Yees, endelig skjer det noe spennende på Stadt også!! Jeg skal heldigvis være hjemme denne helgen så da tar jeg meg garantert en tur til Hoddevik for å møte verdens beste blogger. Er helt i hundre her jeg sitter, også Jonas også!! OMG, hhahhah, jeg gleder meg!!! 😀 <3 skal prøve å få roet meg litt før helgen, hehhe

    7. Så gøy! Jeg skal faktisk på hytta på Drage som også er på Stadt i helgen, så jeg får ta en tur til Hoddevika óg! Jeg stiller veldig gjerne opp som fotograf for dere:) hahah og forresten. Gled deg til å høre dialektene på vestlandet. Synest de eldre generasjonene bruker så mange rare ord! Kos dere❤️

    8. Så må dere komme tilbake på sommeren óg. Er så fint der når sola steker og himmelen er helt blå!!❤️

    9. Ingeborg: Å så gøy! 😀 Håper vi treffes. Det ville vært hyggelig 🙂 Hehehe, da gleder jeg meg. Aner ikke hvordan dialekten er her. Har aldri vært i nærheten engang. 😀 Men det skal bli så spennende!

    10. Isabelle Brobakke: Ååå så gøy! Tusen takk for tips Isabelle. Gjett om vi skal få besøkt disse stedene. Kanskje det til og med ligger inni programmet? Vi får sjå! Jeg vet ihvertfall at vi vil ha litt “egentid” hver ettermiddag 🙂

    11. CAMILLA: Ja det håper jeg også! <3 Vi kommer enten til å kjøre eller til å fly/busse og ta båt. Vi får se til uken 🙂 Bilen har vært en del på verksted i det siste så det er ikke sikkert vi tørr å kjøre så langt med den. <3

    12. Ååå så gøy! 😀 Du kommer jo til å bli en mester på surfebrettet i sommer! Du er virkelig heldig 🙂

    13. Hvis dere har tenkt til å se litt annet enn bare Hoddevik når dere er her ville jeg hatt med bil, hvis ikke har dere ikke så store muligheter til å komme dere rundt 🙂 Håper dere er heldige med været 🙂

    14. T: Ja det tenkte jeg ikke på. Hehe! Håper jeg også. Jeg vet ikke om jeg søker på riktig sted, men når jeg søker stadlandet så får jeg opp regn, regn og bare regn de tre dagene vi skal være der. Arh, jaja da får vi testet surfing i regnvær også. Hehe! 😀

    15. Så gøy! Lykke til og gled dere masse! Selv har jeg surfet EN gang og det var på stadt. Husker det var veldig gøy og at jeg ble helt uuuutslått når jeg var ferdig. på slutten av dagen var jeg så tom for krefter at jeg ble bare lå på brettet og ble kasta under vann med bølgene, for jeg klarte ikke å røre meg. hahahah.. vet ikke om det bare var meg, eller om jeg var i sinnsykt dårlig form. jeg var helt ødelagt. haha. tenker foressten kanskje å ta med typen på stadt for å surfe igjen i sommer. så gøy at dere skal dit nå!! 😀 gleder meg til å høre om turen!!

    16. Det har meldt regn der hele helgen ja 😉
      Det tar relativt lang tid å kjøre opp dit fra Sørlandet. Mellom 12-15 timer fra Lillesand. Har gjort det mange ganger. Håper dere får en fantastisk tur! Dere er heldige !!:)

    17. Storm.no har litt bedre meldinger enn yr.no 😉 Uansett blir det sikkert en kjekk opplevelse, fantastisk fint ut i Hoddevika 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg