60-60 Imsdal Aktiv challenge

Dere har vel ikke latt Imsdal Aktiv og fitnessbloggen.no sin 60-60 challenge gå i glemmeboksen? Det var jo så mange av dere som ville hive seg på og ta utfordringen med meg! Jeg håper og tror at dere har trent og loggført øktene deres som bare det de siste to ukene. Kanskje dere til og med har blitt belønnet med premier allerede? De 1000 første som registrerte fem økter skulle jo få denne Imsdal Aktiv tskjorten som jeg går med på bildene her. Kanskje vi nå er flere som trener i denne blå overdelen?

 

Til dere som ikke fikk med dere mitt forrige blogginnlegg.. Dette er altså en motiverende treningskonkurranse for både kvinner og menn, jenter og gutter som trenger litt drahjelp på veien mot sommer og bikinisesong. Utfordringen går over 60 dager og målet er å gjennomføre flest mulig 60 minutters økter. Jo flere økter du loggfører, jo flere belønninger vil Imsdal sponse deg med! Registrerer du over femten 60 minutters treningsøkter så vil du kunne stikke av meg treningsbager, og registrerer du enda flere så vil du kunne vinne både treningsykkel, gratis medlemskap hos Elixia treningssenter, og en egen personlig trener som kan hjelpe deg på veien mot å bli den aller beste versjonen av deg selv. Det er omtrent to uker siden jeg fortalte dere om konkurransen og spurte om dere tok utfordringen. Nå er jeg utrolig spent på å høre hvordan det har gått med dere!

Så langt er det faktisk over 3000 som har tatt utfordringen! Det er slett ikke verst! Over 3000 har altså laget seg en Imsdal Aktiv profil hvor de nå loggfører enhver treningsøkt på over 60 minutt. Jeg blir giret bare av å dele disse tallene med dere jeg. Mer enn 14 100 treningsøkter er blitt registrert, og disse sporty sjelene har til sammen trent i over 1 million og 140 000 minutter. Hoho, dere er råe! -Og flere minutter skal det så absolutt bli, for utfordringen er ikke slutt før om 38 dager.


 

Selv har jeg som dere vet måttet ha en treningspause pga den dumme lungebetennelsen. -Men Jonas og jeg prøver å være hyppige turgåere i denne perioden. Det er jo så nydelig vær at det blir en skam å bare skulle holde seg inne. Krysser fingre og tær for at jeg føler meg 100% igjen innen uken er over så jeg kan få startet treningen igjen for fullt neste mandag.

Til dere som har lyst til å starte på utfordringen i dag, har jeg fått lov til å dele ut 50 Imsdal Aktiv treningsbager og 50 spinninghåndklær til. For å motta dette må dere opprette en Imsdal Aktiv profil HER og sette mitt navn under “mine treningsmål”. Dere må gjerne fylle inn et treningsmål også, bare husk å la navnet mitt stå i feltet sammen med målene. Er det flere enn 50 som tar utfordringen så vil Imsdal Aktiv tilfeldig velge ut femti som får stikke av med både bag og håndkle.

Denne konkurransen er åpen til 13 april! Til slutt legger jeg ved en liten videosnutt. Imsdal Aktiv og Elixia har gått sammen om å overraske tilfeldige på treningssenteret med en ekstra intens utfordring helt på slutten av deres normale treningsøkt. Deler dere videoen på facebook så kan dere faktisk ha enda en mulighet til å vinne et helt års gratis medlemskap på Elixia. Just saying! Nå er jeg spent på hvordan dere ligger an på 60-60 challengen? Vil du starte i dag så kan du altså gjøre det HER. 

//

Post by Imsdal.

           Annonse 

40 kommentarer

Siste innlegg