My latest outfits

God kveld! Arh, jeg skulle jo få skrevet ferdig dette svar-innlegget til dere, men jeg rakk det ikke! Timene gikk litt for fort og plutselig måtte jeg hive meg i bilen og kjøre til personalmøte. Jeg trodde egentlig personalmøte med Vero Moda var forrige torsdag, men der bommet jeg gitt! Jaja, dere får få svar-innlegget i morgen. Lover å skrive det ferdig etter møte i kveld!

I mellomtiden får dere få en liten oppsummering av mine siste antrekk. Det har faktisk blitt en del av dem de siste dagene. Det skyldes rett og slett det fine været! Jeg elsker å være blogger når det er varmt og lyst ute. Fargene på bildene blir så uendelig mye finere og både skrivelyst og motivasjon tredobles de dagene solen titter frem. Ah, håper bare dette vårværet fortsetter!






Har dere et favorittantrekk blant disse? <3
Tenk nå er det bare en torsdagskveld igjen så er det helg!

26 kommentarer

Siste innlegg