En innholdsrik søndag

Jonas og jeg dro på kino i går vi! Etter den gode middagen hos svigers, bestemte vi oss for å ta en spontan tur på kino for å se filmen “Non-stop”. Fy søren, den må dere bare få sett! Liam Neeson spiller flyvakt på et fly som skal gå fra New York til London, og når flyet er midtveis over Atlanterhavet tikker det inn en melding på mobiltelefonen hans. Meldingen er fra en av flyets passasjerer som ber om å få 150 millioner satt inn på et kontonummer innen 20 minutt. Hvert 20 minutt vil en mann på flyet bli drept inntil pengene er satt over. Dere tro det var en spent kinosal! Jeg følte jeg holdt pusten i halvannen time.

Jo, og ellers følte jeg meg som kinosalens største plage.. Jeg hadde kjøpt meg en liten boks popcorn, og tror dere ikke jeg klarer å sette en fast i halsen? Heldigvis var vi fremdeles bare under reklamesnuttene da det hendte, men jeg satte altså og hostet hysterisk i fem minutt. Jeg fikk verken inn eller ut luft og tårene bare strømmet ut. Jonas ville dø av flauhet mens jeg bokstavelig talt trodde jeg skulle kveles. Foråsidetsånn.. Neste gang går jeg for baconchips. Aldri følt meg så hatet!

Her får dere en liten bildeserie fra gårsdagens tur. Vi dro på besøk til vår faste gård for å hilse på dyrene i finværet. Slike turer må vi ha flere av. Man blir i så godt humør av å gå litt ute i frisk luft når været er som dette. Det ble spising av brownies, klapping av gjeiter og litt interiørshopping inne på gården. Jonas lekte med hunden hele veien og Bella var i E-K-S-T-A-S-E.

Haha, herlig! <3 Vet dere hva vi skal nå eller? Ha piknik i hagen!
Været er som meldt helt nydelig i dag også, så hvorfor ikke?

30 kommentarer
    1. Så koselig 🙂 Tror jeg må få kommet meg på kino, Liam Neeson er jo så flink, maken til spenningsfilmer den mannen er med i! Ønsker deg en super dag ute i solen. Her sitter jeg på jobb og får kun sett på solen igjennom vinduet desverre. *Bare fem dager til helg* 🙂

    2. Æææ non-stop. jeg og typen skulle egentlig se den i helga, men så ble det litt dårlig med tid til det så vi skal se den om noen dager i stede. turte ikke lese lenger enn “den må dere se” på avsnittet du skrev om den (kan ikke vite noe!!!! haha), men håper den er bra. Så veldig sånn ut de få sekundene av traileren jeg turte å se. hehe. jeg digger liam og filmene han er med i, så den kan vel ikke slå feil? Håper du får en knallfin dag videre og en bra start på uka! 🙂

    3. Hørtes koselig ut 😀 Den filmen må jeg få prøvd å se 🙂 haha Marthe da, bra du gikk hosta d opp 🙂 ha en fortsatt fin dag 🙂 <3

    4. Ingelin Rystad: Haha! Trodde jeg skulle dø i sal 3 på Kristiansand kino i går kveld. 😀 Det er ikke verst! 😀 Tusen takk. Ha en kjempefin start på den nye uken Ingelin!

    5. Nora: Nei bestevenninnen min vil nok ha henne tilbake når hun kommer hjem til Norge i slutten av juni 🙂 Men vi er alltid tilgjengelige til pass om hun trenger det! 😀 Vi er jo så glad i henne at <3

    6. Maria: Det er den røde gården på tømmerstø. De er veldig kjente for “Randesund lysstøperi”. Lurer på om hele gården kaller seg det eller om det bare er en liten del av den. Har du hørt om Randesund lysstøperi? 🙂 Det er helt nydelig her i helgene. Alle kan komme og besøke gården, spise kake og kose med dyrene 😀

    7. Charlotte: Ja, den mannen er helt rå! Alle filmer jeg ser med ham blir favoritter med en gang. Så er det filmer for begge kjønn også! 😀 Tusen takk! Hehe, du får nyte solen fra vinduet du da, og tenke at det nå bare er fire og en halv dag til helg 😀

    8. camilla: Hehehe! Du kan ta det helt med ro 😀 Jeg har ikke avslørt noe mer enn traileren gjør. Men du har kanskje ikke sett den heller? 😀 Åh, dere har masse å glede dere til. Filmen var alt for kort!

      Tusen takk! Du må ha en strålende mandag selv 😀

    9. Ååå, du er så peen! Hahah, morsomt å lese bloggen din! Du finner alltid på noe bra å skrive om!! Forsten gulrot cupecakesene som du la ut på bloggen for en stund siden, lagde jeg og hadde med på skolen! De elsket det, å de ville ha oppskriften! Gleder meg til spørsmålsrunden! <3

    10. Lagde fiskesuppen din i dag. Første gang jeg har laget det og den var nydelig god. Samboer likte den også veldig godt. Takk for veldig innholdrike oppskrifter der du skriver veldig detaljert. Det trenger jeg 😉

    11. Elene: Åå så hyggelig å høre at suppen falt i smak Elene! <3 Hehe, jeg skriver oppskriftsinnleggene slik jeg ville hatt dem selv. Jeg må nemlig også ha alt veldig detaljert og greit 😀

    12. Alva: Åh, tusen takk for det! Herlighet så hyggelig å høre 😀 Og så bra at gulrotcucakesene falt i smak. Hurra! <3 Jeg tenkte jeg skulle begynne på svarene i kveld, men jeg blir nok ikke ferdig med det første. Svar-innlegget kommer ihvertfall i løpet av uken 😀

    13. Så koselig Marthe! 🙂
      Men jeg har ett spørsmål til spørsmålsrunden! :hvorfor har dere fortsatt Bella?
      Ser jo ut som Bella lever i paradis så regner vell med at dere er de perfekte eiere 🙂

    14. Hahah! åååh høres ut som noe som kunne skjedd med meg! xD
      Bra det gikk bra med deg, men forferdelig kjipt å føle at man forstyrrer så mange mennesker. Den filmen hørtes veldig spennende ut! Skal helt klart sjekke den ut 😀

    15. Hahaha, herlighet så utrolig skjønn Bella er!!! Hjertet danser av glede når jeg ser henne kose seg slik, elsker dyr!!

    16. Har hørt om lysstøperiet ja! 🙂 Tror vi må ta en tur dit vi og, eelsker dyr 😀 Tusen takk for svar 🙂

    17. Ååå det er så typisk at man får ting i halsen på de mest upasselige tidspunkt! Men jeg tenker alltid sånn at; de har garantert opplevd det samme og vet hvor jævlig det er, så da får man bare hoste til krampa tar deg! Hahah! Minte meg faktisk om en lignende hendelse da søskenbarnet mitt og jeg var på kino. Satt helt øverst i salen og hadde kjøpt oss en pakke med sånne “evighetskuler”. Da filmen akkurat hadde starta greide jeg å miste kula så den trilla ned HVERT et trappetrinn!! Heldigvis var lysene slått av da det skjedde, men vi fikk mange blikk da filmen var ferdig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg